Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 METODIKA PROJEKTU PhDr. Jiří Hřebíček ACTIVCONZULT, s.r.o. Zlín Odborný garant.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 METODIKA PROJEKTU PhDr. Jiří Hřebíček ACTIVCONZULT, s.r.o. Zlín Odborný garant."— Transkript prezentace:

1 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 METODIKA PROJEKTU PhDr. Jiří Hřebíček ACTIVCONZULT, s.r.o. Zlín Odborný garant projektu

2 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 METODIKA PROJEKTU 2

3 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 Projekt Obsah Projektu Zvýšení kvality řízení MMK Metodika Balanced Scorecard (BSC) = převedení cílů do měřitelných výsledků Hodnotící škála Škála Evropské nadace pro řízení kvality procesů (EFQM) 3

4 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 Balanced Scorecard 4

5 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 Projektové týmy 5

6 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 Projektové řízení 6

7 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 Hodnotící škála EFQM 7

8 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 EFQM – výstupy hodnotící škály 200-400 bodůkrachující organizace 400-500 bodůorganizace v krizi 500-600 bodůprůměrně řízená organizace 600-700 bodůkvalitně řízená organizace nad 700 bodůšpičkově řízená organizace 8

9 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 Postup realizace projektového řízení 1.Odsouhlasení postupů realizace projektu 2.Nastavení metodiky projektů 3.Realizace projektu 4.Vyhodnocení projektu 5.Udržitelnost 9

10 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 METODIKA ANALÝZ SPOKOJENOSTI 10

11 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 Význam pojmů analýz spokojenosti občanů a zaměstnanců Reprezentativnost dat=Zda je možné říci, zda ti, co neodpověděli nezmění zásadně procento odpovědí Významné zjištění = Prokázaná – objektivní skutečnost Většinové zjištění =Většina odpovědí, ale neprokázaná skutečnost Volné sdělení=Subjektivní názor 11

12 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 Statistické vyhodnocení analýz - příklad 12

13 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 Statistické vyhodnocení analýz - příklad 13

14 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 Volné sdělení - příklad 14

15 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 VÝSLEDKY PROJEKTU 15

16 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 Výsledky 16

17 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 EFQM – výstupy hodnotící škály 200-400 bodůkrachující organizace 400-500 bodůorganizace v krizi 500-600 bodůprůměrně řízená organizace 600-700 bodůkvalitně řízená organizace nad 700 bodůšpičkově řízená organizace Cíl MMK v Projektu681 bodů Výsledek MMK k 1.9.2013636 bodů Udržitelnost pro 2014-2017660-681 bodů 17

18 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 Výsledky 18

19 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 Výsledky 19

20 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 Výsledky 20

21 Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 Výsledky 21


Stáhnout ppt "Zvýšení kvality řízení v Magistrátu města KarvinéCZ.1.04/4.1.01/53.00014 METODIKA PROJEKTU PhDr. Jiří Hřebíček ACTIVCONZULT, s.r.o. Zlín Odborný garant."

Podobné prezentace


Reklamy Google