Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

POČÍTAČOVÁ GRAFIKA v zábavním průmyslu Martin Majer Třída:L4.F Školní rok:2008/2009 Vedoucí práce:Ing. Lenka Suchánková.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "POČÍTAČOVÁ GRAFIKA v zábavním průmyslu Martin Majer Třída:L4.F Školní rok:2008/2009 Vedoucí práce:Ing. Lenka Suchánková."— Transkript prezentace:

1 POČÍTAČOVÁ GRAFIKA v zábavním průmyslu Martin Majer Třída:L4.F Školní rok:2008/2009 Vedoucí práce:Ing. Lenka Suchánková

2 Obsah práce  počítačová grafika jako digitální výtvarné umění  3D grafika  využití počítačové grafiky ve filmovém a herním průmyslu  vlastní grafická tvorba  motivace: naučit se 3D grafiku

3 Digitální výtvarné umění  kresba nebo malba na počítači  pomocí tabletu  v širším pojetí téměř jakákoliv počítačová grafika

4

5

6

7

8

9

10 3D grafika  vytváření a fotografování modelů  modelování:  pomocí polygonů, pomocí křivek a „sochání“  vykreslování:  rychlá rasterizace a realistický raytracing  umělecká disciplína

11

12

13

14 Využití počítačové grafiky ve filmovém a herním průmyslu  Concept art  tvorba návrhů na prostředí, postavy, předměty...  Matte painting a bluescreen  malba pozadí ve fotorealistické kvalitě  Zakomponování do hraného filmu  Herní 3D grafika  nutnost zobrazování v reálném čase

15

16

17

18

19 Moje vlastní grafická tvorba  grafický návrh fiktivního prostředí pro film nebo hru  využití tradiční kresby, digitální malby i 3D grafiky  software: Gimp (2D) a Blender (3D)  hardware: tablet Wacom Bamboo Fun A5

20 2D grafika

21

22

23

24

25

26

27

28

29 3D grafika

30

31

32

33

34

35 Děkuji za pozornost.


Stáhnout ppt "POČÍTAČOVÁ GRAFIKA v zábavním průmyslu Martin Majer Třída:L4.F Školní rok:2008/2009 Vedoucí práce:Ing. Lenka Suchánková."

Podobné prezentace


Reklamy Google