Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace
2
Mix marketingové komunikace Reklama Public relations (PR) Podpora prodeje Přímý marketing Osobní prodej Sponzoring Nová média
3
Word-of-mouth Dvoustupňový tok komunikace Tvůrci názorů – Opinion leaders (Lazarsfeld & Katz) Šest stupňů odloučení (Milgram) Teorie vazeb (Dunbar) intimní vztahy 11–12 dobrých známých až 150 „známých“až 1500 100 jedinců = 4950 možných vazeb
4
Customer lifetime value Hodnota sítě zákazníka Dlouhodobé uspokojování potřeb vs. Krátkodobý prodej
5
Segmentace dle Forrester Research
6
Sociální sítě
7
–motivace k opakovaným návštěvám –podpora prodeje –doporučení náhodným kolemjdoucím
8
–mikroblogovací systém –příspěvky dlouhé 140 znaků (tweets) –vzájemné sdílení tweetů –získávání následovníků (followers) –rychlá zpětná vazba –krizová komunikace
9
–největší sociální síť –odlišná tvorba vazeb mezi uživatel –PPC advertisement –rychlá zpětná vazba –krizová komunikace
10
Hyperlokální zpravodajství –zpravodajství a informace z malého regionu –počítající s participací čtenářů –kteří se cítí členy jedné komunity –šířené pomocí internetu
11
Slevové servery –zvýšení zájmu zákazníků –vyprodání zásob –naplnění kapacit –zvýšení cashflow
12
Děkuji za pozornost vaclav.navratil@sirdik.com http://twitter.com/aida_aida http://otehot.net/ipvz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.