Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace."— Transkript prezentace:

1 Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace

2 Mix marketingové komunikace Reklama Public relations (PR) Podpora prodeje Přímý marketing Osobní prodej Sponzoring Nová média

3 Word-of-mouth Dvoustupňový tok komunikace Tvůrci názorů – Opinion leaders (Lazarsfeld & Katz) Šest stupňů odloučení (Milgram) Teorie vazeb (Dunbar) intimní vztahy 11–12 dobrých známých až 150 „známých“až 1500 100 jedinců = 4950 možných vazeb

4 Customer lifetime value Hodnota sítě zákazníka Dlouhodobé uspokojování potřeb vs. Krátkodobý prodej

5 Segmentace dle Forrester Research

6 Sociální sítě

7 –motivace k opakovaným návštěvám –podpora prodeje –doporučení náhodným kolemjdoucím

8 –mikroblogovací systém –příspěvky dlouhé 140 znaků (tweets) –vzájemné sdílení tweetů –získávání následovníků (followers) –rychlá zpětná vazba –krizová komunikace

9 –největší sociální síť –odlišná tvorba vazeb mezi uživatel –PPC advertisement –rychlá zpětná vazba –krizová komunikace

10 Hyperlokální zpravodajství –zpravodajství a informace z malého regionu –počítající s participací čtenářů –kteří se cítí členy jedné komunity –šířené pomocí internetu

11 Slevové servery –zvýšení zájmu zákazníků –vyprodání zásob –naplnění kapacit –zvýšení cashflow

12 Děkuji za pozornost vaclav.navratil@sirdik.com http://twitter.com/aida_aida http://otehot.net/ipvz


Stáhnout ppt "Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace."

Podobné prezentace


Reklamy Google