Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilŠtěpánka Slavíková
1
Expedia Inc. – AdCamp 15.4.2015
2
© Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 2 Expedia Inc. - portfólio značek * Za celý r. 2014 183,7 mil. rezervovaných noclehů* 19 let od r. 1996 70 zemí 150 rezervačních webů 35 jazyků Každou vteřinu si zákazníci na webech skupiny Expedia rezervují 6 noclehů.
3
© Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 3 Uživatelská hodnocení 9 z10 zákazníků využívá on-line hodnocení při výběru hotelu a ostatních služeb v destinaci
4
© Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 4 Uživatelská hodnocení
5
© Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 5 Real-time Feedback Hodnocení zákazníků (tzv. Reviews / User Generated Content) jsou jedním ze základních stavebních kamenů hotelového marketingu. Hodnocení mají přímý vliv na průměrnou cenu, obsazenost hotelu a tím i na RevPAR/GOPPAR. Hodnocení jsou dnes všude na internetu od Googlu počínaje, přes Tripadvisor, až k samotným OTA`s. Poslední dobou jsou, již konečně, hodnocení verifikována (deanonimizece přes FB, GG accounty, atd.). Expedia jako první OTA přinesla možnost ověřených hodnocení na základě odbydleného pobytu v hotelu.
6
© Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 6 Real-time Feedback Expedia znovu jako první přináší novou technologii – Real-time Feedback. Jak Real-time Feedback funguje? 1) V den příjezdu odesíláme komunikaci (email/push notifikaci), kde se hosta ptáme jestli byl spokojen s check-in(em). 2) Host má možnost odpovědět přes velice jednoduché rozhraní. 3) K hoteliérovi se dostane feedback přes extranet, kde má okamžitý přístup k detailům zpětné vazby, vč. možnosti okamžitě reagovat.
7
© Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 7 Real-time Feedback Hoteliér, až do teď, mohl odpovídat na hodnocení po odjezdu hosta, kdy už se zpravidla jedná pouze o pasivní přístup a ve většině případů pouze o krizovou komunikaci. Díky Real-time Feedback Nástroji je možné komunikovat s hostem, dokud je ještě v hotelu. Čímž hoteliér může proaktivně předejít publikování nelichotivého hodnocení ze strany hosta.
8
© Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 8 Příklady netradičních marketingových komunikací
9
© Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 9 Extreme booking I
10
© Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 10 Extreme booking II
11
© Expedia, Inc. Všechna práva vyhrazena. Důvěrné informace podléhající vlastnickým právům. 11 Expedia Japan
12
12 Děkuji za pozornost! Jan Novák Market Manager Czech Republic & Slovakia Kontakt: vizitky nerozdávám - šetřím stromy
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.