Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVratislav Hruška
1
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. INVENTOR 2015 CVIČENÍ 21- TAŽENÍ 1
2
Nejprve si zviditelníme dvě základní roviny. V našem případ to jsou roviny YZ a XZ. Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 2
3
V jedné z rovin vytvoříme náčrt a v něm kružnici o průměru 10 mm Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 3
4
V druhé rovině vytvoříme náčrt, promítneme geometrii kružnice a dále vytvoříme náčrt dle předlohy. Pro první pokus o tažení dodržujte rozměry uvedené na předloze. Při dalších pokusech, můžete měnit tvar trajektorie i jejich zakřivení. Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 4
5
Zadáme příkaz Tažení a postupně označíme profil (většinou se označí automaticky-zabarví se) a klepneme na tvar trajektorie v náčrtu. Výsledek bude tento. Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 5
6
Z plného průřezu vytvoříme duté těleso příkazem Skořepina. Označíme obě kruhové plochy a tím dosáhneme tvaru trubky. Pokud bychom označili jen jednu kruhovou ploch, vzniklo by u neoznačené plochy zaslepení. Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 6
7
Výsledek našeho úsilí je následující. Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který je spolufinancován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR. 7
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.