Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilNaděžda Bártová
1
Obrazce – výšky, vlastnosti Matematika 7. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
2
Obdélník má 2 různé výšky. 1. Ano 2. Ne a = v b b = v a
3
Trojúhelník má 3 výšky. 1. Ano 2. Ne a vcvcvcvc c vbvbvbvb b vavavava
4
Výšky kosočtverce jsou shodné. 1. Ano 2. Ne a vavavava aaa vavavava
5
Kosodélník má 2 různé výšky. 1. Ano 2. Ne a b vbvbvbvb vavavava
6
Všechny 3 výšky rovnostranného trojúhelníku jsou shodné. 1. Ano 2. Ne a a vavavava a vavavava vavavava
7
Výška lichoběžníku je rovna vzdálenosti obou základen. 1. Ano 2. Ne a v c
8
Je rovnoramenný lichoběžník osově souměrný? 1. Ano 2. Ne o
9
Je rovnoramenný lichoběžník středově souměrný? 1. Ano 2. Ne
10
Může mít pravoúhlý lichoběžník všechny strany shodné? 1. Ano 2. Ne
11
Může mít pravoúhlý lichoběžník jen jeden pravý úhel? 1. Ano 2. Ne
12
Je jedno rameno pravoúhlého lichoběžníku zároveň jeho výškou? 1. Ano 2. Ne a c r 1 = v r2r2
13
Může být pravoúhlý lichoběžník rovnoramenný? 1. Ano 2. Ne a c r1r1 r2r2
14
Téma: Obrazce 2 – výšky, vlastnosti Předmět: matematika 7. ročník ZŠ Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Windows XP Professional Microsoft Office Microsoft Office učebnice matematiky učebnice matematiky Autor: Autor: Mgr. Bohumila Zajíčková ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (www.zsrozmital.cz)
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.