Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAdéla Kašparová
1
Vyvození a procvičení učiva žák vyvodí vzorec výpočtu povrchu kvádru; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr. Michaela Suchardová Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Suchardová
2
Anotace Název projektu – OP VK1.4 46750495 Číslo projektu – CZ.1.07/1.4.00/21.0704 Šablona III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Jazyk - čeština Očekávaný výstup – žák vyvodí pojem obsahu povrchu kvádru, vypočítá obsah pomocí vzorce; nachází v realitě jejich reprezentaci Klíčová slova - kvádr, stěna, obsah, čtvereční jednotka Druh učebního materiálu - prezentace Druh interaktivity - výklad Cílová skupina - žák Stupeň a typ vzdělávání - základní vzdělávání – první stupeň – druhé období Typická věková skupina - 9 - 12 let Celková velikost – 470 kB
3
KVÁDR stěny Kolik stěn má kvádr?
4
Takto vypadá kvádr po rozložení. Proč jsou vždy dva obdélníky narýsovány stejnou barvou? Vypočítej obsahy jednotlivých obdélníků. a=20 cm b=40 cm c=10 cm a b a aa b b b cc c Jak vypočítáš obsah celého povrchu kvádru?
5
S = 2. ( a. b + b. c + a. c )
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.