Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVlastimil Pavlík
1
Nástroj na plánování reklamních kampaní
2
Výběr regionů, kanálů a cílových skupin Výběr typů událostí ◦ Časová pásma, části dne, reklamní bloky Nastavení referenční periody Nastavení filtrů ◦ Filtr časových pásem ◦ Filtr minimálních/maximálních hodnot proměnných ◦ Typologie pořadů Nastavení délky/délek spotu Nastavení doby trvání kampaně
3
Nastavení subkampaní dané kampaně ◦ Vyhodnocení jednotlivých subkampaní Nastavení buy/sell konfigurace Nastavení CPR (cena za procento reache) ◦ Rozdělení vysílacího dne na pásma ◦ Umožnění definice CPR zvlášť pro každé pásmo a kanál ◦ Nastavení granularity bloků ◦ Možnost využít předdefinovaných šablon
4
Nastavení slev/zdanění ◦ Závislost na ročním období, časovém období, kanálu… Nastavení sledovaných proměnných Nastavení závislosti na počtu viděných spotů Nastavení afinity kanálu k cílové skupině Nastavení žádaných hodnot GRP a investic ◦ Následné barevné odlišeni v analýze v závislosti na splnění/nesplnění
5
V řádcích se nacházejí jednotlivé typy událostí V sloupcích se nachází: ◦ Průměrné ceny za danou událost ◦ Hodnoty sledovaných proměnných za každý den a jejich průměry
6
Do časových pásem z předchozí tabulky lze nyní vkládat přímo jednotlivé spoty ◦ Možnost vkládat pro celý řádek, sloupec, či výseč najednou ◦ Jednotlivé spoty přiradíme konkrétním dnům Po naplánování spotů se udělá automatická analýza kampaně, která zahrnuje: ◦ Celkovou cenu za jednotlivé dny i celou kampaň ◦ Hodnoty sledovaných proměnných za jednotlivé dny i celou kampaň ◦ Počet kontaktů průměrného diváka s daným spotem ◦ To všechno v přehledných tabulkách různých typů
8
Výpočet konstantního panelu Optimalizace kampaně vzhledem k nastaveným omezením Ukládání jednotlivých kampaní Porovnání víc plánů pro jednu kampaň Grafický cross-referenční nástroj
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.