Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Nástroj na plánování reklamních kampaní.  Výběr regionů, kanálů a cílových skupin  Výběr typů událostí ◦ Časová pásma, části dne, reklamní bloky  Nastavení.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Nástroj na plánování reklamních kampaní.  Výběr regionů, kanálů a cílových skupin  Výběr typů událostí ◦ Časová pásma, části dne, reklamní bloky  Nastavení."— Transkript prezentace:

1 Nástroj na plánování reklamních kampaní

2  Výběr regionů, kanálů a cílových skupin  Výběr typů událostí ◦ Časová pásma, části dne, reklamní bloky  Nastavení referenční periody  Nastavení filtrů ◦ Filtr časových pásem ◦ Filtr minimálních/maximálních hodnot proměnných ◦ Typologie pořadů  Nastavení délky/délek spotu  Nastavení doby trvání kampaně

3  Nastavení subkampaní dané kampaně ◦ Vyhodnocení jednotlivých subkampaní  Nastavení buy/sell konfigurace  Nastavení CPR (cena za procento reache) ◦ Rozdělení vysílacího dne na pásma ◦ Umožnění definice CPR zvlášť pro každé pásmo a kanál ◦ Nastavení granularity bloků ◦ Možnost využít předdefinovaných šablon

4  Nastavení slev/zdanění ◦ Závislost na ročním období, časovém období, kanálu…  Nastavení sledovaných proměnných  Nastavení závislosti na počtu viděných spotů  Nastavení afinity kanálu k cílové skupině  Nastavení žádaných hodnot GRP a investic ◦ Následné barevné odlišeni v analýze v závislosti na splnění/nesplnění

5  V řádcích se nacházejí jednotlivé typy událostí  V sloupcích se nachází: ◦ Průměrné ceny za danou událost ◦ Hodnoty sledovaných proměnných za každý den a jejich průměry

6  Do časových pásem z předchozí tabulky lze nyní vkládat přímo jednotlivé spoty ◦ Možnost vkládat pro celý řádek, sloupec, či výseč najednou ◦ Jednotlivé spoty přiradíme konkrétním dnům  Po naplánování spotů se udělá automatická analýza kampaně, která zahrnuje: ◦ Celkovou cenu za jednotlivé dny i celou kampaň ◦ Hodnoty sledovaných proměnných za jednotlivé dny i celou kampaň ◦ Počet kontaktů průměrného diváka s daným spotem ◦ To všechno v přehledných tabulkách různých typů

7

8  Výpočet konstantního panelu  Optimalizace kampaně vzhledem k nastaveným omezením  Ukládání jednotlivých kampaní  Porovnání víc plánů pro jednu kampaň  Grafický cross-referenční nástroj


Stáhnout ppt "Nástroj na plánování reklamních kampaní.  Výběr regionů, kanálů a cílových skupin  Výběr typů událostí ◦ Časová pásma, části dne, reklamní bloky  Nastavení."

Podobné prezentace


Reklamy Google