Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek."— Transkript prezentace:

1 Jana Kočová Jana Vítková

2  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek

3  Ubytovatelé, poskytovatelé a organizátoři akcí ve městě:  0 – 5 karet  6 – 10 karet – 10 % sleva  11 a více karet – 20 % sleva  Prodej  Pultová cena na Turistickém informačním centru

4  Letní1.5. – 30. 9.  Zimní1.10 – 30.4.  Poskytnutí výhody: ◦ Slevy v % - uvedené i v Kč ◦ 1 + 1

5  Vyškolení prodejců  Označení provozovny  Loga, samolepky, plakáty  Soutěž pro veřejnost: ◦ Podoba loga ◦ Název karty  Soutěž pro poskytovatele: ◦ Nejvíc prodaných karet ◦ Nejvíc uplatněných slev

6  Státní Zámek Třeboň  Schwarzenberská hrobka  Centrum outdorových programů Slověnický Mlýn  Půjčovny kol  Sportoviště  Wellness  Stravování  Třeboňský vláček  Koupaliště  Zoologická zahrada Dvorec  Bowling  Vstupenky na kulturní akce

7  Propagace a podpora prodeje destinace, public relations, marketingová podpora městských akcí, prezentace města na výstavách, veletrzích a workshopech, koordinace s lázněmi  Ediční činnost (letáky, mapy…)  Získávání grantových prostředků  Marketingové analýzy, strategické plánování, kooperace a komunikace s partnery  Sledování výkonnosti destinace pomocí analýz a statistického šetření  Spolupráce s pracovníky města, místními pořadateli kulturních a společenských akcí, zdejšími podnikateli v oblasti cestovního ruchu  DM je spolu s Infocentrem Třeboň a tiskovým mluvčím města spolutvůrcem vnější PR a image města

8  Průběžné aktualizace webu  Pravidelné rozesílání informačních emailů – každý týden pravidelné avízo akcí na víkend a následující týden, informační emaily k jednotlivým akcím  Direct mailing s nabídkou vstupenek na kulturní akce  Publikování aktualit na www.jiznicechy.cz, www.trebonsko.cz, www.trebon.cz, www.kudyznudy.cz, www.facebook.com atd.  Mobilní aplikace města Třeboň (mapy, informace o kulturním programu, památkách, o městě…)

9 Děkuji Vám za pozornost Prostor pro dotazy


Stáhnout ppt "Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek."

Podobné prezentace


Reklamy Google