Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Pro-obchodní inovace v životním pojištění od března 2015
Tým Allianz Březen 2015
2
Shrnutí: Pojišťovna Allianz považuje životní pojištění za strategicky důležitou oblast a věnuje maximální pozornost při zavedení pro-obchodních změn s cílem zvýšit hodnotovou nabídku v životním pojištění pro všechny distribuční kanály. Od března 2015 dochází k 1. fázi implementace pro-klientských změn v klíčových oblastech: oceňování ŽP, likvidace ŽP, uživatelsky příjemnější proces sjednání a zavedení principů jednoduché komunikace klientům / získatelům. 2. fázi inovací v ŽP intenzivně připravujeme na květen 2015, kdy budou představeny i pro-obchodní úpravy v produktech, představíme aplikaci Allex pro jednoduché zadávání ŽP změn a mnohé další novinky na podporu ŽP. Obsah: 1. Allin - zjednodušení sjednání Slide 3-4 2. Oceňování - ŽP Slide 5 3. Likvidace - ŽP Slide 6-7 4. Kontakty na provoz Slide 8 5. Komunikace ŽP Slide 9-10 6. Aktivity na podporu ŽP v r. 2015 Slide 11
3
Allin: zjednodušení sjednání pojistky
3. Změna pořadí záložek: nejprve údaje pro výpočet pojistného, necenotvorné údaje (např. adresa, RČ, číslo OP, …) až následně 1. Analyzátor pro každou pojištěnou osobu vč. doporučení pojistných částek! 2. Použití analyzátoru je volitelné ! 4. Automatický přenos částek do nabídky pojištění! Spuštěno
4
Allin: zjednodušení sjednání pojistky
5. Zpřehlednění připojištění: rozdělení na Základní vs. Doplňková! 6. Nová záložka „Veřejné přísliby“: stručný popis + platnost „Rytmus 5.0_nový“: V případě, že máte rozpracovanou nabídku, otevře se Vám ještě ve starém designu. Spuštěno
5
Pro-klientské změny v oceňování ŽP
Od března 2015 zavádíme nově pro-klientské změny při přijímání ŽP pojistek do pojištění. Mezi hlavní novinky patří: nebude vyžadována lékařská zpráva u klientů nad 60+, kteří mají čistý zdravotní dotazník. nebude vyžadována lékařská zpráva u smluv, kde je potřeba lékařská prohlídka, pokud se klient neléčí u odborného lékaře nebo není sledován pro nějaké onemocnění. nebudou uplatňovány výluky na loketní klouby a zánártní a záprstní kůstky, pokud nejsou trvalé následky nově bude v intervencích uveden důvod výpovědi připojištění / pojistné smlouvy rovnou z taxace bude přijímáno vyjmenovaných 22 zdrav. potíží (nemocí), pokud nebudou kombinované s dalšími zdrav. potížemi či vysokými poj. částkami pokud má klient hypotéku, bude benevolentnější posouzení finančního rizika u poj. částky na smrt. Tato informace musí být na od. oceňování sdělena - individuální řešení. u VIP klientů (vysoká propojištěnost klienta, ↓ŠP, ↑objem pojistného) bude možné individuální „přeposouzení“ např. některých výluk , přirážek či snížení poj. částek. Zatím je vždy na individuálním posouzení a jako v předchozím případě platí, že je potřeba info o „VIP“ zaslat na odd. oceňování. pokud bude zaslán dopis na klienta se žádostí o doložení nálezu, půjde vždy jako příloha intervence pro informaci pečovateli Spuštěno !
6
Pro-klientské změny v likvidaci ŽP
V rámci likvidace ŽP se nově „změkčují“ a zjednodušují pravidla ve prospěch klienta. Změny jdou napříč celou metodikou, mezi ty nejdůležitější patří: U PŘIPOJIŠTĚNÍ DENNÍHO ODŠKODNÉHO: a) Povinností pojištěného je: Bezodkladné nahlášení škody a to nejpozději 1 měsíc po ukončení léčení. Vyhledání lékaře do 10 dní od úrazu Porušení povinnosti opravňuje likvidaci ke snížení pojistného plnění. NOVĚ : Snížení pojistného plnění nebude plošně uplatňováno, klient bude na porušení povinnosti pouze upozorněn v závěrečném dopise. b) Produkty cca do r (např. Program Budoucnost, Mladá rodina) Podmínkou vzniku nároku na pojistné plnění za úraz je vystavení pracovní neschopnosti. NOVĚ : Doklad o pracovní neschopnosti nebude vyžadován. c) Výpis ze zdravotní pojišťovny NOVĚ : Bude vyžadován pouze u úrazů měkkých tkání kolene (ne zlomeniny) v prvním roce trvání pojištění. d) Sjednání denní dávky u dětí nad limit 500,- Kč U 1 škody dítěte bude plnění vyplaceno v plné výši dle sjednané denní dávky. V závěrečném dopise informace o úpravě denní dávky. 1. Spuštěno !
7
Pro-klientské změny v likvidaci ŽP
e) Doložení lékařských zpráv k úrazům: Povinnosti pojištěného je prokázat minimální 8 denní dobu léčení, a to doložením zprávy z prvního a následného ošetřeni / kontroly. NOVĚ: u oceňovacích položek nad 29 dní je požadovaná pouze zpráva z prvního ošetření úrazu k tomu, aby mohlo být vyplaceno plnění dle příslušné oceňovací tabulky u oceňovacích položek nižších jak 29 dní je nutné i nadále doložit zprávu z prvního i následného ošetřeni f) Sjednocení degrese na 28 dnů: Dosud odlišná degrese u jednotlivých produktů 35 nebo 28 dní v prvním roce nebo po celou dobu pojištěni NOVĚ: Jednotná degrese 28 dní pouze v prvním roce pojištění u všech produktů, kterých se degrese historicky týkala. PŘIPOJIŠTĚNÍ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI: a) Povinností pojištěného je nahlášení škody a to nejpozději 3 dny po uplynutí odkladné doby Porušení povinnosti opravňuje likvidaci k pojistnému plnění až po dni nahlášení škody. NOVĚ : Toto omezení nebude plošně uplatňováno, klient bude na porušení povinnosti pouze upozorněn v závěrečném dopise. b) Výpis ze zdravotní pojišťovny NOVĚ : Nebude plošně vyžadován. Pouze u škod s podezřením na pojistný podvod či účelové sjednání. ! Pozn. Vše výše uvedené neplatí, pokud bude podepření na pojistný podvod, případně účelové sjednání smlouvy! 2. Spuštěno !
8
Důležité kontakty na provoz ŽP
1. Oceňování ŽP: - odpověď do 24 hodin ve všední dny Tel.: přímá plovoucí linka Taxace a změny ŽP: - předán ke zpracování do 24 hodin Tel. taxace: přímá plovoucí linka Tel. změny: přímá plovoucí linka Likvidace pojištění osob: Škoda s již přiděleným likvidátorem: na likvidátora: Škoda bez přiděleného likvidátora: Tel.: vedoucí týmu likvidace pojištění osob Tel.: manažera likvidace pojištění osob Likvidace zodpovídá dotazy pouze k existujícím škodám. Dotazy k výkladu pojistných podmínek prosíme směrovat na produktové oddělení. 2. 3.
9
Zjednodušení ŽP komunikace
U hlavních ŽP rizik jsme připravili „obchodní pomůcku“ ve formě karet pro obch. zástupce a trenéry. Cílem je vysvětlit každé riziko max. ve 3 větách. Distribuce do obchodu v průběhu března 2015. 1. Spuštěno
10
Zjednodušení ŽP komunikace
2. 7 největších výhod ŽP Spuštěno
11
Důležité aktivity na podporu ŽP v r. 2015
Aktivita Termín Odpovídá Zpracování restantu ve správě smluv ŽP 3 / 2015 Jaroslav Bezus 1. Pro-obchodní změny v ŽP produktech od 6 / 2015 Martin Podávka 2. Allex: 1 místo pro realizaci změn ŽP / NŽP, do konce roku 80% on-line změn do 12 / 2015 Jaroslav Bezus 3. Pro-klientská likvidace ŽP od 2 / 2015 Hana Páleníková 4. Pro-klientské oceňování ŽP od 8 / 2015 Jaroslav Bezus 5. Dynamické tisky ŽP / tisk jen potřebných polí, úspora papíru / od 10 / 2015 Martin Podávka 6.
12
VÁŽÍME SI VAŠEHO OBCHODNÍHO PŘÍNOSU PRO ALLIANZ !
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.