Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Několik námětů a otázek k zamyšlení a výběru
Outsourcing ano či ne? Několik námětů a otázek k zamyšlení a výběru Božetěch Brablc Vedoucí odboru Support&Networking
2
Osnova prezentace Proč outsourcing Požadavky na outsrc partnera Aby to dobře fungovalo Outsourcing a ICZ
3
Co je to outsourcing Jeden z nejkomplexnějších a nejvíce komplikovaných smluvních vztahů Správa a podpora podpůrných činností za předem definovaných podmínek
4
Proč outsourcing Redukce a kontrola provozních nákladů
Zaměřit pozornost na vlastní produktivní činnost Přístup k moderním technologiím Uvolnění interních zdrojů pro jiné úkoly Nedostatek interních zdrojů
5
Proč outsourcing Zlepšit výkonnost Zjednodušení interních procesů Uvolnění investic pro jiné účely Sdílení rizik Využití stávajících zdrojů
6
Osnova prezentace Proč outsourcing Požadavky na outsrc partnera Aby to dobře fungovalo Outsourcing a ICZ
7
Jak vybrat partnera Záruky kvality služby Reference Pružné podmínky smlouvy Rozsah a množství zdrojů Cena
8
Jak vybrat partnera Služby a možnosti nad rámec domluvené smlouvy Shoda firemní filosofie Existující vztahy Lokace partnera Ostatní
9
Osnova prezentace Proč outsourcing Požadavky na outsrc partnera Aby to dobře fungovalo Outsourcing a ICZ
10
Aby outsourcing dobře fungoval
Jak přistoupit k outsourcingu Porozumění firemním cílům Strategická plán a vize Výběr správného partnera Dobře strukturovaná smlouva Otevřená komunikace s IT lidmi Zainteresování MGMT
11
Aby outsourcing dobře fungoval
Statement of Work (SOW) Rozhraní pro běžnou komunikaci Způsoby řešení incidentů Pravidelné schůzky a reporty Klíče pro win-win strategii Důvěra a spolehlivost Schopnost reagovat Inovace
12
Aby outsourcing dobře fungoval
Kvalita partnera Schopnost udávat směr Firemní kultura Lidé, procesy, zkušenosti Technologický náskok
13
Osnova prezentace Proč outsourcing Požadavky na outsrc partnera Aby to dobře fungovalo Outsourcing a ICZ
14
Outsourcing a ICZ 7x24 Profesionální HelpDesk Víceúrovňový dohled Proaktivní, reaktivní režim Možnost dohledu celého IT prostředí, nebo pouze vyjmenovaných částí
15
Dostatek stále školených odborníků. Profesionalita
Outsourcing a ICZ Pokryto celé území ČR + Slovensko, Polsko Dostatek stále školených odborníků. Profesionalita Kvalita, cena, služby, rychlost
16
Outsourcing a ICZ Různé režimy reakce: Převzetí celého IT
Vzdálené akce Výjezdy techniků v definovaném čase Obnovení plné funkčnosti v definovaném čase Převzetí celého IT
17
Vše pro spokojenost zákazníka Otevřená řešení založená na standardech
Outsourcing a ICZ Vše pro spokojenost zákazníka Otevřená řešení založená na standardech Důraz na bezpečnost Rozsáhlé reference Státní správa Komerční sféra
18
Děkuji Vám za pozornost
Pro více informací: ICZ a.s. V Olšinách 75, P-10
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.