Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAntonie Staňková
1
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Čísla do milionu Matematika – 5. ročník
2
Jmenuje se výsledek u dělení součin ? 12345 1.ano 2.ne
3
Je číslo 72 000 stokrát větší než číslo 720 ? 12345 1.ano 2.ne
4
Je číslo 142 000 o 3 000 větší než číslo 139 000 ? 12345 1.ano 2.ne
5
Jmenují se čísla, která sčítáme činitelé ? 12345 1.ano 2.ne
6
Je číslo 6 500 desetkrát větší než číslo 65 ? 12345 1.ano 2.ne
7
Je číslo 246 000 po zaokrouhlení na tisíce 250 000 ? 12345 1.ano 2.ne
8
Je číslo 90 100 o 500 větší než číslo 89 600 ? 12345 1.ano 2.ne
9
Jmenují se čísla, která mezi sebou násobíme sčítanci ? 12345 1.ano 2.ne
10
Je číslo 728 000 po zaokrouhlení na statisíce 800 000 ? 12345 1.ano 2.ne
11
Je číslo 490 tisíckrát menší než číslo 490 000 ? 12345 1.ano 2.ne
12
Je číslo 326 874 liché ? 12345 1.ano 2.ne
13
Je číslo 50 000 desetinásobkem čísla 5 000? 12345 1.ano 2.ne
14
Je součinem čísel 25 a 8 číslo 300 ? 12345 1.ano 2.ne
15
Je číslo 470 000 stokrát větší než číslo 470 ? 12345 1.ano 2.ne
16
Je součtem čísel 52 700 a 4 300 číslo 57 000 ? 12345 1.ano 2.ne
17
Vydělím-li číslo 49 500 deseti, dostanu 495 ? 12345 1.ano 2.ne
18
Matematika – Čísla do milionu, 5.ročník Použitý software: držitel licence - ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. Windows XP Professional Microsoft Office - TurningPoint Autor: Mgr. Jaroslav Zajíček ZŠ J. J. Ryby v Rožmitále p.Tř. (www.zsrozmital.cz) www.zsrozmital.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.