Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilDenisa Zemanová
1
Sčítání a odčítání výrazů Střední odborná škola Otrokovice www.zlinskedumy.cz Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Cibulková Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
2
Charakteristika 1 DUM Název školy a adresa Střední odborná škola Otrokovice, tř. T. Bati 1266, 76502 Otrokovice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0445 /4 Autor Mgr. Hana Cibulková Označení DUM VY_32_INOVACE_SOSOTR-In-M/2-MA-1/2 Název DUM Sčítání a odčítání výrazů Stupeň a typ vzdělávání Středoškolské vzdělávání Kód oboru RVP 36-52-H/1 Obor vzdělávání Instalatér Vyučovací předmět Matematika Druh učebního materiálu Výukový materiál Cílová skupina Žák, 16 – 17 let Anotace Výukový materiál je určený k frontální výuce učitelem, nutno doplnit výkladem. náplň: ukázkové příklady na sčítání a odčítání výrazů, příklady k vyřešení Vybavení, pomůcky Dataprojektor Klíčová slova Součet výrazů, rozdíl výrazů Datum 19. 6. 2013
3
Sčítání a odčítání výrazů Náplň výuky Sčítání, odčítání výrazů – vysvětlení Ukázkové příklady Příklady k vyřešení
4
Sčítání a odečítání výrazů Sčítat (odčítat) můžeme pouze členy, ve kterých jsou stejné proměnné ve stejných mocninách. Výsledný výraz – mnohočlen – zapíšeme pokud možno sestupně.
5
Příklady
7
Upravte výrazy
9
Řešení
11
Seznam obrázků:
12
Seznam použité literatury:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.