Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAneta Šimková
1
Travelling Střední odborná škola Otrokovice www.zlinskedumy.cz Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Kameníková Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
2
Charakteristika 1 DUM Název školy a adresa Střední odborná škola Otrokovice, tř. T. Bati 1266, 76502 Otrokovice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0445 /2 Autor Mgr. Jarmila Kameníková Označení DUM VY_32_INOVACE_SOSOTR-Mn-KJA/3-AJ-3/19 Název DUM Travelling Stupeň a typ vzdělávání Středoškolské vzdělávání Kód oboru RVP 63-41-M/01 Obor vzdělávání Management hotelových a turistických služeb Vyučovací předmět Konverzace v anglickém jazyce Druh učebního materiálu Výukový materiál Cílová skupina Žák, 17 – 18 let Anotace Výukový materiál je určený k frontální výuce učitelem. Cílem je seznámení se slovní zásobou, která se týká konverzačního tématu o cestování, dopravních prostředcích a důvodů k cestování. Vybavení, pomůcky Dataprojektor Klíčová slova Travelling, reasons, historical sights, traditions, cuisine, means of transport, underground, ferry, performance. Datum 18. 3. 2013
3
Travelling Náplň výuky: Reasons for travelling tourism relax cuisine meeting new people historical sights Other reasons culture sport business Means of transport … …}
4
Reasons for travelling Tourism - new places – historical sights - relax - meet new people - traditions - cuisine
5
Tourism Obr. 1 Relax by the sea Obr. 2 Sunbathing on the beach
6
Historical sights Obr. 3 India Obr. 4 Egypt Obr.5 Mount Rushmore, USA
7
Traditions, cuisine Obr. 6 Holland cheese Obr. 7 Costumes Obr.8 Spring Obr. 9 UK turkey
8
Other reasons for travelling – travel to work, to school (commute) – sport and cultural reasons – business journeys – visit relatives, friends – to learn foreign languages
9
Other reasons Obr. 10 Sport reasons, competitions, tournaments Obr. 11 Concerts, shows, performances Obr. 12 Business journeys
10
Means of transport Travelling by bus ….. by a taxi …… by car …….by plane At the airport ….by tram ………by underground ……. by train …. by boat, by ferry Obr. 13
11
Kontrolní otázky: 1.Why is travelling so popular nowadays? 2.What do people usually want to see ? 3. What means of transport can we use? 4. Name means of public trasnsport. 5. Describe the advantage and disadvantage of travelling. 6. What do you know about travel agencies?
12
Seznam obrázků: Obr. 1: Microsoft klipart, vid. 27.2.2013, dostupné z: http://office.microsoft.comhttp://office.microsoft.com Obr. 2: Microsoft klipart, vid. 27.2.2013, dostupné z: http://office.microsoft.comhttp://office.microsoft.com Obr. 3: Microsoft klipart, vid. 28.2.2013, dostupné z: http://office.microsoft.comhttp://office.microsoft.com Obr. 4: Microsoft klipart, vid. 28.2.2013, dostupné z: http://office.microsoft.comhttp://office.microsoft.com Obr. 5: Microsoft klipart, vid. 28.2.2013, dostupné z: http://office.microsoft.comhttp://office.microsoft.com Obr. 6: Microsoft klipart, vid. 28.2.2013, dostupné z: http://office.microsoft.comhttp://office.microsoft.com Obr. 7: Microsoft klipart, vid. 28.2.2013, dostupné z: http://office.microsoft.comhttp://office.microsoft.com Obr. 8: Microsoft klipart, vid. 28.2.2013 dostupné z: http://office.microsoft.comhttp://office.microsoft.com Obr. 9: Fotolia, Microsoft klipart, vid. 28.2.2013, dostupné z: http://office.microsoft.comhttp://office.microsoft.com Obr. 10: Microsoft klipart, vid. 28.2.2013, dostupné z: http://office.microsoft.comhttp://office.microsoft.com Obr. 11: Microsoft klipart, vid. 28.2.2013, dostupné z: http://office.microsoft.comhttp://office.microsoft.com Obr. 12:Microsoft klipart, vid. 28.2.2013, dostupné z: http://office.microsoft.comhttp://office.microsoft.com Obr. 13: Microsoft klipart, vid. 28.2.2013, dostupné z: http://office.microsoft.comhttp://office.microsoft.com
13
Seznam použité literatury:
14
Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.