Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilLucie Černá
1
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 1 K617X1MG Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách České republiky
2
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 2 Princip integrálního taktového grafikonu
3
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 3 Princip integrálního taktového grafikonu
4
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 4 Princip integrálního taktového grafikonu
5
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 5 Princip integrálního taktového grafikonu
6
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 6 Princip integrálního taktového grafikonu
7
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 7 Fahrplanbearbeitungssystem FBS Software pro konstrukci a zpracování jízdního řádu Modulové uspořádání řešící mj. popis infrastruktury a vozidel výpočet jízdních dob a sestavu GVD automatizovanou tvorbu pomůcek GVD Máme zpracováno: data infrastruktury ČR a neurčitou část SR trakční charakteristiky vozidel většiny evropských dopravců program byl v rámci projektu přeložen do češtiny Zpracováváme: data infrastruktury dalších částí Evropy další zahraniční vozidla
8
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 8
9
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 9 OpenTrack lze využít například takto: Analýza stability jízdního řádu a nových provozních konceptů Analýza různých zabezpečovacích zařízení (oddílové a lineární systémy, ETCS, pohyblivý blok) Stanovení požadavků na železniční infrastrukturu Analýza kapacity tratí a stanic Studie vozidel (stanovení technických parametrů)
10
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 10
11
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 11 Zahraniční kontakty TU Dresden Institut für Fern- und Regionalverkehrsplanung Bayerische Eisenbahngesellschaft PTV Planung Transport Verkehr AG ETH Zürich
12
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 12 Koho hledáme? 3+2 studenty nebo studentky – ty mohou být i nahé*: se zájmem o veřejnou dopravu se zájmem o tvorbu jízdních řádů hloubavé, zvídavé a vnímavé kteří se nebojí zajímavé práce a vlastních myšlenek kteří umí komunikovat německy, anglicky a s počítačem (nebo se to aspoň rádi naučí) _________________ * To jsem nepsal já
13
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 13 Co můžeme nabídnout? projekt, na kterém se stále něco děje (práce neuteče, pokud tak neučiníte vy) dobré ohodnocení (kapitalismus se s nikým nemazlí, ani s lidskou tváří …) rozšíření Vašich znalostí (z 0 na 100 za 2-5 let) občerstvení (když nic nepřinesete, tak vás sníme) kontakty na odbornou veřejnost (si necháváme pro sebe)
14
Možnosti zavedení integrálního taktového grafikonu v podmínkách ČR Prezentace projektu stránka: 14 K617X1MG Zdroj: takt.fd.cvut.cz X1MG CZ Takt 4ever ;-) takt.fd.cvut.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.