Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
2
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
ZÁKLADNÍ LITERATURA Pelsmacker, P.D., Geuens, M., Bergh J.: Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing ISBN , str. 581 – číst kap.12 Boček, M., Krofiánová, D. et al: POP – in store komunikace, Praha: Grada Publishing ISBN , str.215, kap.3 + 7 Tellis J. G.:: Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing,2001.ISBN: , str 602, pro obecnou informaci prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
3
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
PODPORA PRODEJE = SALES PROMOTION Soubor aktivit, jimiž zadavatel stimuluje krátkodobé zvýšení prodejů pomocí různých specifických nástrojů, např.: Snížení ceny, Kupony, Vrácení peněz Soutěže Vzorky Vyzkoušení zboží Reklamní a dárkové předměty Známky Prémie Více výrobků za méně peněz – vezmi 3, plať dvě Samolikvidační prémie prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
4
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
DVĚ STRATEGIE PODPORY PRODEJE STRATEGIE TLAKU – PUSH STRATEGIE ZAMĚŘENÁ NA ZPROSTŘEDKOVATELE STRATEGIE TAHU – PULL STRATEGIE ZAMĚŘENÁ NA KONEČNÉHO SPOTŘEBITELE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
5
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
DVĚ STRATEGIE PODPORY PRODEJE STRATEGIE TLAKU – PUSH STRATEGIE ZAMĚŘENÁ NA ZPROSTŘEDKOVATELE PRODEJCE, DISTRIBUTORY STRATEGIE TAHU – PULL STRATEGIE ZAMĚŘENÁ NA KONEČNÉHO SPOTŘEBITELE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
6
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
7
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
8
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
9
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
10
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
11
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
12
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
13
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
14
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
15
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
16
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
17
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
18
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
19
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
20
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
21
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
22
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
23
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
24
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
25
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
26
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
27
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
28
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
29
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
30
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
31
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
PROČ VOLIT SP? (upravený Pelsmacker, str. 358) ZAHLCENÍ KOMUNIKACÍ V MASOVÝCH MÉDIÍCH NEDOSTATEČNÁ DIFERENCIACE VÝROBKŮ SÍLA DISTRIBUČNÍCH KANÁLŮ MĚŘITELNOST VÝSLEDKŮ KRÁTKODOBÁ ORIENTACE NÁKUPNÍ ROZHODOVÁNÍ VZNIKÁ V OBCHODĚ SNIŽOVÁNÍ LOAJALITY KE ZNAČCE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
32
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
DĚKUJI ZA POZORNOST prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.