Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc."— Transkript prezentace:

1 prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

2 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
ZÁKLADNÍ LITERATURA Pelsmacker, P.D., Geuens, M., Bergh J.: Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing ISBN , str. 581 – číst kap.12 Boček, M., Krofiánová, D. et al: POP – in store komunikace, Praha: Grada Publishing ISBN , str.215, kap.3 + 7 Tellis J. G.:: Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing,2001.ISBN: , str 602, pro obecnou informaci prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

3 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
PODPORA PRODEJE = SALES PROMOTION Soubor aktivit, jimiž zadavatel stimuluje krátkodobé zvýšení prodejů pomocí různých specifických nástrojů, např.: Snížení ceny, Kupony, Vrácení peněz Soutěže Vzorky Vyzkoušení zboží Reklamní a dárkové předměty Známky Prémie Více výrobků za méně peněz – vezmi 3, plať dvě Samolikvidační prémie prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

4 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
DVĚ STRATEGIE PODPORY PRODEJE STRATEGIE TLAKU – PUSH STRATEGIE ZAMĚŘENÁ NA ZPROSTŘEDKOVATELE STRATEGIE TAHU – PULL STRATEGIE ZAMĚŘENÁ NA KONEČNÉHO SPOTŘEBITELE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

5 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
DVĚ STRATEGIE PODPORY PRODEJE STRATEGIE TLAKU – PUSH STRATEGIE ZAMĚŘENÁ NA ZPROSTŘEDKOVATELE PRODEJCE, DISTRIBUTORY STRATEGIE TAHU – PULL STRATEGIE ZAMĚŘENÁ NA KONEČNÉHO SPOTŘEBITELE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

6 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

7 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

8 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

9 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

10 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

11 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

12 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

13 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

14 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

15 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

16 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

17 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

18 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

19 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

20 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

21 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

22 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

23 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

24 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

25 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

26 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

27 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

28 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

29 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

30 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

31 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
PROČ VOLIT SP? (upravený Pelsmacker, str. 358) ZAHLCENÍ KOMUNIKACÍ V MASOVÝCH MÉDIÍCH NEDOSTATEČNÁ DIFERENCIACE VÝROBKŮ SÍLA DISTRIBUČNÍCH KANÁLŮ MĚŘITELNOST VÝSLEDKŮ KRÁTKODOBÁ ORIENTACE NÁKUPNÍ ROZHODOVÁNÍ VZNIKÁ V OBCHODĚ SNIŽOVÁNÍ LOAJALITY KE ZNAČCE prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::

32 PODPORA PRODEJE JAKO SOUČÁST MK
DĚKUJI ZA POZORNOST prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc., ::


Stáhnout ppt "prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc."

Podobné prezentace


Reklamy Google