Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilPavel Bartoš
2
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/21.2389 Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám. 1594/16, 664 51 Šlapanice www.zsslapanice.cz Písemné dělení III – se zbytkem DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL autor Roman Fuksa VY_32_INOVACE_FUK_03-16_M-4 vzdělávací oblast: předmět: ročník: Matematika a její aplikace Matematika 4. ZŠ Šlapanice 2012 – 2013
3
Písemné dělení se zbytkem Použití:interaktivní tabule a projektory Předmět: matematika Ročník:4., 5. Poznámky: vyvození písemného dělení grafické znázornění písemného dělení každému žákovi lze vytisknout pracovní list Ovládání: kliknutím na jednotlivé číslice v dělenci spustíme daný příklad i se znázorněním zápisu kliknutím na zbytek ho zapíšete do závorky za výsledek kliknutím zobrazí/skryje násobilku dělitele 6 ? ? 3
4
4zb.1 2zb.2 8zb.1 853:3= 8:3= 22 525:3=81 3 13:3=41 Písemné d ě lení x x (1) 36912151821242730 ? ?
5
6zb.2 2zb.1 4zb.2 986:4= 9:4= 21 818:4=42 6 26:4=62 Písemné d ě lení x x (2) 481216202428323640 ? ?
6
9zb.3 1zb.3 6zb.4 848:5= 8:5= 13 434:5=64 8 48:5=93 Písemné d ě lení x x (3) 5101520253035404550 ? ?
7
6zb.2 1zb.2 3zb.4 954:7= 9:7= 12 525:7=34 4 44:7=62 Písemné d ě lení x x (2) 7142128354249566370 ? ?
8
5zb.5 1zb.2 4zb.3 875:6= 8:6= 12 727:6=43 5 35:6=55 Písemné d ě lení x x (5) 6121824303642485460 ? ?
9
3zb.2 2zb.0 2zb.1 894:4= 8:4= 20 99:4=21 4 14:4=32 Písemné d ě lení x x (2) 481216202428323640 ? ?
10
8 5 3 : 3 =__ __ __ 9 8 6 : 4 =__ __ __ _ _ _ _ _ _ _ _ 8 4 8 : 5 =__ __ __ 9 5 4 : 7 =__ __ __ _ _ _ _ _ _ _ _ 8 5 3 : 3 =__ __ __ 9 8 6 : 4 =__ __ __ _ _ _ _ _ _ _ _ 8 4 8 : 5 =__ __ __ 9 5 4 : 7 =__ __ __ _ _ _ _ _ _ _ _ 8 5 3 : 3 =__ __ __ 9 8 6 : 4 =__ __ __ _ _ _ _ _ _ _ _ 8 4 8 : 5 =__ __ __ 9 5 4 : 7 =__ __ __ _ _ _ _ _ _ _ _ 8 5 3 : 3 =__ __ __ 9 8 6 : 4 =__ __ __ _ _ _ _ _ _ _ _ 8 4 8 : 5 =__ __ __ 9 5 4 : 7 =__ __ __ _ _ _ _ _ _ _ _
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.