Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilDušan Urban
1
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0211 Název projektu:Zlepšení podmínek pro výuku na gymnáziu Číslo a název klíčové aktivity:III/2 - Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
2
Anotace Název tematické oblasti: Ekonomie Název učebního materiálu: Základní tržní kategorie - nabídka Číslo učebního materiálu: VY_32_INOVACE_ZSV0203 Vyučovací předmět: Základy společenských věd Ročník: 2. ročník Autor: Mgr. Michaela Osladilová Datum vytvoření: 3.3.2013 Datum ověření ve výuce: 18.3.2013 Druh učebního materiálu: prezentace Očekávaný výstup: Dokáže charakterizovat nabídku. Vysvětlí, čím je určena a jaké máme typy nabídky. Umí nakreslit a vysvětlit křivku a zákon nabídky. Metodické poznámky:Materiál slouží k výkladu nového učiva a k frontálnímu opakování.
3
Základní tržní kategorie - nabídka
4
Nabídka Značení: supply – „S“ množství zboží a služeb, které výrobci zamýšlejí na trhu prodat
5
Nabídka je určena: 1) objemem výroby Q (quantity = množství) 2) cenou P (price = cena)
6
Druhy nabídky: Individuální nabídka – nabídka 1 výrobce určitého statku nebo služby Tržní nabídka – nabídka 1 typu výrobku různými výrobci
7
Křivka nabídky:
8
Zákon nabídky: S rostoucí cenou roste nabídka S klesající cenou nabídka klesá
9
Zdroje: ◦Ze zdrojů autora
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.