Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJiřina Marková
1
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/34.0236 Tematická oblast: marketing a management Autor: Ing. Iveta Kubistová Téma: Marketingové prostředí Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_MM_10_MARKETINGOVE PROSTREDI Datum tvorby: 6.6.2013 Klíčová slova: vnější prostředí, vnitřní prostředí, makro a mikro prostředí Anotace: materiál slouží k výkladu a procvičení učiva 3.ročníku
2
Marketingové prostředí
3
Prostředí Soubor okolností a vlivů, za kterých někdo nebo něco může fungovat
4
Marketingové prostředí Dělí se na: Vnější (makroprostředí) Vnitřní (mikroprostředí)
5
Makroprostředí Tvořeno vnějšími společenskými faktory, které působí na všechny účastníky mikro prostředí Faktory ovliuvňují všechny instituce, které v daném ekonomickém systému působí
6
Makroprostředí Dělí se na faktory: Ekonomické Politicko legislativní Technické a technologické Sociální demografické kulturní
7
Mikroprostředí Takové faktory, které může organizace do určité míry ovlivnit
8
Mikroprostředí Dělí se na: Konkurence Vnitřní prostředí SWOT analýza Matice TOWS Zákazníci Trh Organizace Dodavatelé Distribuční cesta Konkurence
9
Zdroje: Karlíček Miroslav a kol., Základy marketingu, Grada 2013, ISBN: 978 - 80 - 247 - 4208 - 3 Vlastní zdroje autorky Galerie Klipart
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.