Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Poznámky k průzkumu.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Poznámky k průzkumu."— Transkript prezentace:

1 Poznámky k průzkumu

2 1. Zadání Produkt Provést průzkum v Baumarketech – OBI, Bauhaus, Hornbach, Baumax ) Provést kategorizace produktu zahradní techniky Podrobné rozčlenění zahradních sekaček Podle značek Podle pohonu výkonné jednotky Podle záběrů apod.

3 Provést marketingový průzkum
Spokojenost zákazníků se zahradními sekačkami Které značky preferují Jak jsou spokojení Jaké oceňují přednosti – kvalita provedení, údržba, servis apod. Za tím účelem vypracovat dotazník Oslovit respondenty

4 Příklad kategorizace zahradní techniky
Zahradní technika Řetězové pily Elektrické nůžky Sekačky na trávu Traktory Vertikutátory Vysavače listí apod.

5 Členění - zahradní sekačky
Sekačky ruční-vyžínače, křovinořezy Podle pohonu výkonné jednotky Elektrické Motorové – benzinové Akmulátorové Podle značky Gardena Mountfield atd. Pojízdné sekačky Ručně vedené Samojízdné – traktory sekací

6 Pojízdné sekačky ručně vedené
Podle druhu pohonu Elektrické Motorové – benzínové Akmulátorové Podle šíře záběru Podle značky

7 2. CENA Zpracování cenové analýzy zahradních sekaček – navázat na výsledky skupiny „Produkt“ Cenové rozpětí sekaček Kategorizace sekaček podle ceny Cenové srovnání sekaček mezi Baumarkety Apod. Zpracování marketingového průzkumu – ceny tzn. Spokojenost zákazníků s cenou Dotazníkové šetření

8 3. Propagace Jaký se používá propagační mix u zahradních sekaček – v jedn. Baumarketech Letáky Televizní reklama Katalogy Vnitřní reklama apod.

9 Zpracování reklamní analýzy
Dotazníkové šetření se zaměřením např: Účinnost reklamních prvků Účinnost konkrétních reklamních podnětů Zda klíčové podněty jsou integrovány do těch prvků reklamy, které přitahují nejvíce pozornost Zda přesně vyjadřuje důležité vlastnosti produktu resp. značky Spokojenost zákazníků s propagačním mixem apod.

10 4. Místo Charakterizovat místo prodeje resp. umístění Baumarketu
Z pohledu regionu resp. města Z pohledu umístění v Baumarketu – v které části, rozložení apod. Udělat průzkum nákupu zahr.sek. tj. Zda nakupují v baumarketech Zda nakupují ve specializovaných prodejnách

11 5. LIDÉ Postavení lidského faktoru při prodeji zahr.techniky v jedn.Baumarketech Role zaměstnanců Chování zaměstnanců Odívání Komunikace apod. Marketingový výzkum na spokojenost zákazníků s obsluhou – dotazníkové šetření


Stáhnout ppt "Poznámky k průzkumu."

Podobné prezentace


Reklamy Google