Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVladimíra Moravcová
1
Obchodní politika - Sponzoring 2008
2
2 Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování prostředků určených pro zvýšení povědomí o dané značce/produktu/inovaci Více kreativních možností k vybudování image značky a jejího odlišení Dosud relativně neobvyklá forma komunikace, která má mnoho možností využití /speciální eventy, individuální projekty na přání klienta/ Možnost napojit klienta na konkrétní vybraný pořad, cíleně zvýšit povědomí o značce a také určitá exkluzivita, tj. umístění sponzorského vzkazu mimo reklamní blok stranou dalších inzerentů Nižší relativní cena za oslovení diváka
3
3 Možnosti sponzoringu v roce 2008 1) Sponzorované pořady – tj. pořady vlastní tvorby i akvizice a) stálé formáty /počasí, časomíra, Snídaně, dokumenty, seriály/ b) speciální eventy, tj. jednorázové programy /Miss, Český slavík, Test národa aj./ c) sezónní formáty /nové seriály, reality show, velké eventy/ 2) Sponzorované upoutávky - budou nabízeny jako součást balíku na určitý typ formátu (u těch, které mají self promo podporu) 3) Injektáže – u přímých přenosů 4) Speciální projekty
4
4 Ceny za pořad v případě měsíční objednávky Pravidelné formáty TV Nova Uvedené ceny jsou určeny pro medium season měsíce a následně je k nim aplikován index pro low season a high season v relevantním období.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.