Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAnna marie Horáčková
1
P Ř I TESTOVÁNÍ: a) REKLAMY b) INTERNÍHO KLIMATU KVALITNÍ KVANTITA NEBO NEPOČETNÁ KVALITA?!
2
Testování (konceptu) komunikace KVALITATIVNÍKVANTITATIVNÍ Strategie Kreativa Exekuce Ověření na kvantitě!
3
Stádia výzkumu při vývoji komunikace 1. Vývoj strategie Názory spot ř ebitel ů P ř íležitosti pro zna č ku 2. Vývoj kreativy Relevantní a motivující ideje Motivy, vodítka pro vývoj 3. Výzkum exekucí optimalizace OTEVÍRÁNÍ SE REDUKCE OPTIMALIZACE
4
1. Vývoj strategie – témata výzkumu: Jaký je trh a jací jsou spot ř ebitelé Sou č asný positioning zna č ky Personalita zna č ky Skrytá aktiva zna č ky Role komunikace: Doru č it novinky (launch, relaunch) Upevnit status Posílit zna č ku
5
2. Příprava a vývoj kreativy Emocionální odezva na kreativní ideje Klí č ové prvky Pravd ě podobné bariéry Vliv na odezvu – prodej Postavy, scéna, hudba atd. Odlišnost, appeal, relevance, motivace Soulad s celkovou strategií zna č ky
6
3. Exekuce – témata výzkumu Srozumitelnost Tonalita a její dopad Jak kreativní myšlenka doru č uje zna č ku a sd ě lení P ř ísp ě vek jednotlivých sekcí komunikace pro celek
7
U kvalitativního MAV: Je d ů ležité pochopení zákazníka než jeho identifikace, jeho výb ě r č i hodnocení Výstupem je explorace, vysv ě tlení PRO Č nikoli CO, nikoliv soupis toho, co respondenti ř íkali Necht ě jte pochopit celý trh, soust ř e ď te se na jádro cílové skupiny – ú č elový a zám ě rný výb ě r ú č astníka, max. homogenní skupiny – NE reprezentativní!! Č ím více kvalitních stimul ů (produkt, kreativní materiály, koncepty, návrhy) b ě hem FG, tím vyšší zapojení a aktivita respondent ů
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.