Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAgáta Navrátilová
1
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0349 Šablona III/2VY_32_INOVACE_475
2
Jméno autora:Mgr. Soušková Kateřina Třída/ročník:IV. Datum vytvoření:7.11.2012 Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Tematická oblast:Vývoj člověka, Člověk a zdraví Předmět:Biologie Výstižný popis způsobu využití, případně metodické pokyny: Návykové látky Klíčová slova:Návyková látka, přechovávání Druh učebního materiálu:prezentace
3
Téma: Návykové látky
4
Otázka: Co řadíme do návykových látek? s jakými z nich jste se setkali? jak můžou být nebezpečné?
5
Návyková látka ovlivňuje psychiku stanoví zákon 167/1998 Sb. novela 22. dubna 2011 - č. 106/2011 Sb.
6
úkol: V zákoně: – vyhledej, co je předmětem zákona – vyhledej, co je prekursor – ze seznamu omamných látek vypiš alespoň tři Na internetu vyhledej rozdíl mezi omamnou a psychotropní látkou http://www.epravo.cz/top/zakony/sbirka- zakonu/zakon-o-navykovych-latkach-a-o-zmene- nekterych-dalsich-zakonu-13855.html http://www.epravo.cz/top/zakony/sbirka- zakonu/zakon-o-navykovych-latkach-a-o-zmene- nekterych-dalsich-zakonu-13855.html
7
úkol z vyhledaných informací sestav krátkou prezentaci s výsledky seznam spolužáky
8
přechovávání podle množství přestupek či trestný čin „množství větší než malé“
9
obr. 1
10
Pavel Gregor - český vynálezce pervitinu http://www.youtube.com/watch?v=NDtVabw qd5A&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=NDtVabw qd5A&feature=related
11
Závislosti - Závislost na drogách http://www.youtube.com/watch?v=hRvG1jOk MtI&feature=relmfu http://www.youtube.com/watch?v=hRvG1jOk MtI&feature=relmfu
12
zdroje Obr. 1: 1. Co je to návyková látka. 1. Co je to návyková látka [online]. 2006 [cit. 2012-11- 04]. Dostupné z: http://aplikace.mvcr.cz/archiv2008/souteze/2 006/sod/navykove/1navlat.pdf http://aplikace.mvcr.cz/archiv2008/souteze/2 006/sod/navykove/1navlat.pdf
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.