Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMarian Liška
1
Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU?
2
Základní údaje o anketě Termín: 1.5. – 31.5.2008 Hodnoceno 1 931 dotazníků 1852 vyplněno pomocí webového formuláře 79 vyplněno v tištěné podobě Uživatelé osloveni s žádostí o vyplnění emailem – celkem 6 604 emailů 5 532 studenti 5 238 denní studium 205 doktorandi 75 distanční studenti 14 celoživotní vzdělávání 917 zaměstanci ZČU 155 veřejnost Papírové dotazníky přepisovány do databáze Webový dotazník – easyresearch.biz
3
Na co jsme se ptali? Zjištění základních informací o respondentovi Skupina uživatelů ( student, akademický/neakademický pracovník ZČU, mimo ZČU) Druh a délka studia (magistr/bakalář/doktorand, denní/kombinované, ročník studia) Působiště respondenta na ZČU (fakulta, jiná pracoviště ZČU) Hodnocení služeb jednotlivých provozů UK ZČU Výběr nejnavštěvovanějšího provozu Hodnocení provozů z hlediska: Otevírací doby Využívanosti služeb Hodnocení služeb jako ve škole Hodnocení pracovníků
4
Hodnocení služeb UK ZČU celkové Využívanost a hodnocení Elektronických informačních zdrojů Hodnocení elektronických katalogů knihovny Využívanost kopírek Přání uživatelů v oblasti knihovních a informačních služeb UK ZČU Prostor pro slovní hodnocení uživatelů Co Vás v knihovně potěšilo Co vás v knihovně nepotěšilo Libovolné připomínky, podněty, návrhy, poznámky, kritika
5
Základní informace o uživatelích
6
Kategorie studentů
7
Ročník studia
8
Působiště na ZČU – celkem všichni respondenti
9
Návštěvnost jednotlivých provozů
10
denně několikrát týdně několikrát měsíčně několikrát za dané období alespoň jednou za dané obdobívůbec během semestru524066926311428 během zkouškového období28367500477415144 Celkem odpovědí 1931
11
Hodnocení pracovníků -hodnoceno jako ve škole - uváděna průměrná známka za celou UK z hlediska úrovně odborných znalostí1,7 z hlediska osobního přístupu a komunikace1,6
12
Hodnocení jednotlivých služeb - hodnoceno jako ve škole - uváděna průměrná známka za celou UK aktuálnost a úplnost fondů (nové tituly, dostatečný počet výtisků…) 2,7 dostupnost tištěných odborných časopisů 2,3 studijní prostředí (prostor, světla, studijní místa…) 1,9 technické vybavení (PC, tiskárny, kopírky…) 2,1 přístup k internetu v knihovně 1,9 informační materiály vydávané knihovnou (tištěné nápovědy, letáky, nástěnky…) 2,2 celkové hodnocení 2,2
13
Využití elektronických informačních zdrojů Využívám online EIZ dostupné z www.knihovna.zcu.cz ANO - 1249 NE - 682
15
Hodnocení dalších služeb UK Hodnocení katalogů hodnoceno jako ve škole uváděna průměrná známka za celou UK elektronický katalog Aleph (přehlednost, navigace, čtenářské konto…)2 naskenovaný lístkový katalog Comdat Pedagogické knihovny2,4 Využití kopírek
16
Přání uživatelů v oblasti služeb UK - uvedeno pořadí (od nejčastějšího po nejméně časté) větší možnost půjčování knih domů 1. kvalitnější a úplnější fond (nové tituly, dostatečný počet výtisků…) 2. zlepšení technického vybavení (PC, kopírky, tiskárny…) 3. zlepšení studijních podmínek (více studijních míst, lepší prostory…) 4. možnost samoobslužných výpůjček a vracení dokumentů 5. větší možnost půjčování časopisů domů 6. širší nabídku EIZ 7. školení pro seznámení se službami UK ZČU i knihoven dalších 8.
17
Slovní hodnocení a připomínky Pozitivní hodnocení Negativní hodnocení Zaměstnanci607193 Služby183457 Fond154500 Prostředí390318 PC88237 Kopírky61107 Otevírací doba14143 EIZ518 Aleph526 Průzkum246 Vše - celkové hodnocení40 Bez konkrétní specifikace447 Celkem16152012
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.