Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJindřiška Křížová
1
Křivky a plochy v počítačové grafice1 T-Splines T-Splines kombinují klasické metody NURBS a subdivision surface Vytvoří i nejsložitější tvary jako jednoduché editovatelné plochy Přidávají detaily pouze tam, kde je potřebujete Vytvářejí přirozené okraje a nepravoúhlou topologii
2
Křivky a plochy v počítačové grafice2 T-Splines
3
Křivky a plochy v počítačové grafice3 T-Splines T-Spline carT-Spline car converted to NURBS
4
Křivky a plochy v počítačové grafice4 T-Splines
5
Křivky a plochy v počítačové grafice5 T-Splines
6
Křivky a plochy v počítačové grafice6 Uzlové intervaly
7
Křivky a plochy v počítačové grafice7 Uzlové intervaly
8
Křivky a plochy v počítačové grafice8 PB-Spline
9
Křivky a plochy v počítačové grafice9 T-Spline
10
Křivky a plochy v počítačové grafice10 T-Spline Pravidlo 1. Součet uzlových intervalů na protichůdných hranách libovolné plošky musí být stejný. Pravidlo 2. Jestliže T-spojení na jedné hraně plošky může být spojeno s T-spojením na protilehlé hraně plošky (a tím rozdělit plošku na dvě plošky) bez narušení Pravidla 1, tato hrana musí být obsažena v T-mesh.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.