Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Budoucnost retailu?. Žijeme v zajetí vlastního světa …

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Budoucnost retailu?. Žijeme v zajetí vlastního světa …"— Transkript prezentace:

1 Budoucnost retailu?

2 Žijeme v zajetí vlastního světa …

3 Nakupujete na internetu? V roce 2012 se tržby zvedly o 19% Nakupujete u Vietnamců? V roce 2012 78 % spotřebitelů nakupovalo u Vietnamských obchodníků

4 Nakupujete značky Čím více člověk vydělává, tím dále od ČR nakupuje Fenomén zahraničních nákupů

5

6 350 - 400 000 rostlinných druhů 20 000 jedlých rostlinných druhů 150 se doopravdy konzumuje 20 se významně zemědělsky zušlechťuje

7

8 Menší výživová hodnota Nutné zvyšovat množství

9 Méně kvalitní zboží je nutné nakupovat častěji A co štěstí?

10 Dlouhověkost Německo - $ 500,07 Itálie - $ 260,11 Mali -$ 26,39Guatemala - $ 75,70 Týdenní spotřeba rodiny

11 Počet druhů potravy Dlouhověcí lidé – 150 druhů Evropan - 20

12

13 Spotřebitel, který tlačí na cenu..ale často si koupí ledacos předraženého (na splátky) Je velmi náchylný uvěřit tomu, čemu chce

14 Uvědomělý spotřebitel Zaměňuje: BIO, český výrobek, šetrný k životnímu prostředí Je velmi náchylný uvěřit tomu, čemu chce

15 Alternativy konzumu Nové marketingové směry

16 Alternativy konzumu recyklování a víc (výhonek) tlak na národní původ (sociální odpovědnost) otevřenost jako protipól reklamě ekologie (potraviny, oblečení, dovolené) reference (plánované zastarávaní) neplýtvám (nenakupuji…) opravuji

17 Jaké jsou trendy v ČR? Cena Tlak na národní původ kombinovaný s BIO Dobré reference

18 Kde jsou moji spotřebitelé? Kolik jim je? Jaké mají preference?

19 Loňské ozvěny

20 Děkuji za pozornost a těším se na RetailCon 2015


Stáhnout ppt "Budoucnost retailu?. Žijeme v zajetí vlastního světa …"

Podobné prezentace


Reklamy Google