Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Budoucnost retailu?
2
Žijeme v zajetí vlastního světa …
3
Nakupujete na internetu? V roce 2012 se tržby zvedly o 19% Nakupujete u Vietnamců? V roce 2012 78 % spotřebitelů nakupovalo u Vietnamských obchodníků
4
Nakupujete značky Čím více člověk vydělává, tím dále od ČR nakupuje Fenomén zahraničních nákupů
6
350 - 400 000 rostlinných druhů 20 000 jedlých rostlinných druhů 150 se doopravdy konzumuje 20 se významně zemědělsky zušlechťuje
8
Menší výživová hodnota Nutné zvyšovat množství
9
Méně kvalitní zboží je nutné nakupovat častěji A co štěstí?
10
Dlouhověkost Německo - $ 500,07 Itálie - $ 260,11 Mali -$ 26,39Guatemala - $ 75,70 Týdenní spotřeba rodiny
11
Počet druhů potravy Dlouhověcí lidé – 150 druhů Evropan - 20
13
Spotřebitel, který tlačí na cenu..ale často si koupí ledacos předraženého (na splátky) Je velmi náchylný uvěřit tomu, čemu chce
14
Uvědomělý spotřebitel Zaměňuje: BIO, český výrobek, šetrný k životnímu prostředí Je velmi náchylný uvěřit tomu, čemu chce
15
Alternativy konzumu Nové marketingové směry
16
Alternativy konzumu recyklování a víc (výhonek) tlak na národní původ (sociální odpovědnost) otevřenost jako protipól reklamě ekologie (potraviny, oblečení, dovolené) reference (plánované zastarávaní) neplýtvám (nenakupuji…) opravuji
17
Jaké jsou trendy v ČR? Cena Tlak na národní původ kombinovaný s BIO Dobré reference
18
Kde jsou moji spotřebitelé? Kolik jim je? Jaké mají preference?
19
Loňské ozvěny
20
Děkuji za pozornost a těším se na RetailCon 2015
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.