Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

RNP:lss/pptSENbusdev072302 Nové trendy v komunikacích pro oblast Státní správy Jan Kodad, Enterprise Technical Services.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "RNP:lss/pptSENbusdev072302 Nové trendy v komunikacích pro oblast Státní správy Jan Kodad, Enterprise Technical Services."— Transkript prezentace:

1 RNP:lss/pptSENbusdev072302 Nové trendy v komunikacích pro oblast Státní správy Jan Kodad, Enterprise Technical Services

2 The Leader in Real-time Communications 2 2 A New Way to Communicate Obsah Trendy v podnikových telekomunikacích Vybrané vlastnosti a přínosy konvergované sítě Státní správy Siemens HiPath HiPath 4000 V2.0 HiPath ProCenter Agile OpenScape – look to the future

3 The Leader in Real-time Communications 3 3 A New Way to Communicate Trendy v podnikových komunikacích Tvorba hodnoty Čas Source: Siemens and Deloitte Consulting Research, 2002 IP Komunikační infrastruktura Současné zaměření 1g IP komunikace nahrazuje dosavadní PBX a tak pouze snižuje náklady na údržbu dvou separátních sítí Budoucí hodnota 2g IP komunikace je kromě úspor založena na zvýšení výkonnosti firemních procesů a efektivity podnikání IP Komunikační aplikace 2gIP 1gIP Proprietární protokoly versus Otevřené standardy, datová centra efektivní využití zkušeností 1gIP 2gIP

4 The Leader in Real-time Communications 4 4 A New Way to Communicate Trendy v podnikových komunikacích Konvergované aplikace Unified Messaging Presence/ Instant Messaging Personální mobilita Teleworking Hlasové portály Bezpečnost Spolehlivost

5 The Leader in Real-time Communications 5 5 A New Way to Communicate Trendy v podnikových komunikacích Současné komunikační dilema lze definovat jako GATU Glut of Information (nadbytek informací). Průměrný podnik manipuluje s 64x větším objemem informací než podnik v roce 1970. Access (přístup): Rozpor v konkrétních možnostech přístupu a jeho parametrech. Mobilní technologie nás mohou učinit „příliš dostupnými“ a často obtěžují v nevhodné době. Tools (nástroje): Máme skvělé informační a komunikační nástroje, ale jsou rozdělené a nesynchronizované. Usability (použitelnost): Pracovníci mají k dispozici četná komunikační zařízení. Přitom hesla pro přihlášení do systému a jednotlivá komunikační rozhraní nejsou jednotné.

6 The Leader in Real-time Communications 6 6 A New Way to Communicate Čisté IP nebo IP konvergovaná technologie? Není univerzální řešení!!! Zdroj: IDG IT TREND 2003

7 The Leader in Real-time Communications 7 7 A New Way to Communicate Vybrané vlastnosti konvergované sítě Státní správy Propojení úřadů veřejné správy přes libovolnou komunikační infrastrukturu (TDM, IP) Transparentní množina funkcí a služeb Jednotný očíslovací plán vč. centrálního adresáře Centrální správa vč. evidence hovorů a tarifikace Celosíťové funkce - síťové přesměrování, PIN & oprávnění, virtuální týmy, Teleworking,... Celosíťové aplikace - kontaktní centrum, spojovatelská pracoviště Hlasové informační portály Celosíťové LCR (break-in, break-out)... Systém oprávnění a priorit Schopnost provozu v krizových situacích

8 The Leader in Real-time Communications 8 8 A New Way to Communicate Vybrané přínosy konvergované sítě Státní správy Snížení provozních nákladů, úspora personálu v oblastech řízení a správy sítě pomocí standardních nástrojů pro řízení sítě Pružný a efektivní provoz sítě, vytváření virtuálních komunikačních skupin, konvergence hlasu a dat Minimalizace nákladů na přenos hlasu výhodným propojením sítí při snížení používání veřejných linek Úspora investice vyloučením použití dvojí infrastruktury, maximální ochrana stávající investice Zavedení cenově přístupných centralizovaných inovativních aplikací

9 The Leader in Real-time Communications 9 9 A New Way to Communicate Traditional Market & Competition HiPath Services OpenScape Lifeworks HiPath 8000 New Market

10 The Leader in Real-time Communications 10 The Leader in Real-time Communications 10 A New Way to Communicate HiPath Real Time IP Systémy Hosted Very Large / Mega HiPath 4000 Router IP (SIP) Client HiPath 8000 HiPath 5000 Distributed HiPath 3000 Medium to Large HiPath 3000 Stand-Alone Small to Medium Distributed Large to Very Large HiPath 3000 Surviv- able IPDA HiPath 4000 Aplikace OpenScape, HiPath MobileOffice, HiPath ProCenter HiPath ComScendo Real-Time komunikační aplikace Management HiPath MetaManagement Klienti optiPoint, optiClient CorNet IP Interworking © PEA 004E / PA 049E

11 The Leader in Real-time Communications 11 The Leader in Real-time Communications 11 A New Way to Communicate HiPath 4000 V2.0 – čisté IP řešení

12 The Leader in Real-time Communications 12 The Leader in Real-time Communications 12 A New Way to Communicate HiPath 4000 V2.0 cPCI architektura Umístění do 19“ stojanu Modularita – od 200 až do 100 000 uživatelů Vysoká spolehlivost  Redundance napájení, řízení a bran  Náhradní režim provozu v případě výpadku IP síťě IP Payload Switching „Any to Any“ Podpora stávajících i nových aplikací Konverzní program pro přechod ze všech předchozích verzí komunikačních systémů

13 The Leader in Real-time Communications 13 The Leader in Real-time Communications 13 A New Way to Communicate The Leader in Real-time Communications 13 The Leader in Real-time Communications 13 Nová generace telefonů optiPoint 410 family entry economy standard advance Display Module Self Labeling Key Module Flexibilita  Vhodně zvolená široká produktová řada s ohledem na požadavky zákazníků  Možnost implementace zákaznických aplikací pro konkrétní obchodní procesy  Modulární koncept umožňující budoucí rozšíření  Podpora Analogových a dalších adaptérů  Mobilita prostřednictvím funkce Self Labeling Keys  Multi-protocol (H.323,CorNet-IP,SIP) & Možnost vzdáleného upgrade  Budoucí Aplikace a Protokoly mohou být implementovány cestou Downloadu Úspora nákladů během životního cyklu  Rozšířená možnost Mobility účastníka a snížení nákladů na instalaci zařízení  Power-over-LAN, QoS, různé Kodeky  Možnost použití řady adaptérů a modulů standardního telefonu optiPoint 500 The Leader in Real-time Communications 13

14 The Leader in Real-time Communications 14 The Leader in Real-time Communications 14 A New Way to Communicate Call Centrum nezávislé na platformě (HiPath 3000/4000/5000) Podpora týmové práce Snadné nastavení a jednoduchá obsluha HiPath ProCenter Agile Stav Agenta Telefonní funkce Indikátory Virtuální informační panel Stavová Lišta Lišta pro podporu týmové práce Ukazatel výkonu agenta

15 The Leader in Real-time Communications 15 The Leader in Real-time Communications 15 A New Way to Communicate SIP Overlay Network PSTN / ISDN Budoucí typická platforma pro podnikové komunikace Next Generation Networks IP-IP Border Element Applications & Services Regional Data Center HiPath 8000 LAN SIP Phones /Clients HiPath 3000 SMG LAN Legacy Phones HiPath 4000 LAN BrnoOstrava Praha

16 The Leader in Real-time Communications 16 The Leader in Real-time Communications 16 A New Way to Communicate Co je OpenScape? pro zjednodušení komunikace a urychlení kompetentního rozhodování OpenScape synchronizuje osoby, nástroje & informace...  Otvírá softwarovou řadu pro komunikaci v reálném čase  Způsobuje revoluci v produktivitě pracovních sil  Maximalizuje efektivitu každého informačního pracovníka The Leader in Real-time Communications 16

17 The Leader in Real-time Communications 17 The Leader in Real-time Communications 17 A New Way to Communicate OpenScape využívá klíčové funkce serveru Microsoft Greenwich 17 The Leader in Real-time Communications Workgroup Personal Comm Broker Media Integration Presence Awareness Management Usability Okamžité sestavování zpráv Současnost Základní hlas OpemSpace Microsoft API Greenwich Server + Komponenty Microsoft Greewich Server Active Directory SQL Server Windows Server 2003 Exchange 2000

18 The Leader in Real-time Communications 18 The Leader in Real-time Communications 18 A New Way to Communicate OpenScape Aplikace osobní produktivity Sales - East Sales - West Department Team 18 Inteligentní dosah– kontaktuje “přítomné” a dostupné účastníky Prioritní profily– definuje pravidla pro prioritní osobní kontakty pro různé obecné situace Samoobsl. portál – poskytuje prioritní kontakty pro plánování schůzek nebo požadavkových dokumentů, je-li kontaktovaný účastník nedostupný Seznam kontaktů ukazující současný stav prezence podle médií Skupina pro spolupráci ukazující menu osobních komunikací Stavové a preferenční zařízení Telefonní volání Ad Hoc

19 The Leader in Real-time Communications 19 The Leader in Real-time Communications 19 A New Way to Communicate Závěr  Nástup IP konvergence zásadně změnil celý obor hlasové podnikové komunikace  Budoucnost tak patří těm firmám, které jsou schopny nabídnout individuální řešení, které bude co nejlépe odpovídat potřebám zákazníka.  Díky širokému spektru produktů nabízí firma Siemens svým zákazníkům možnost dalšího vývoje existující hlasové a datové infrastruktury v závislosti na konkrétních požadavcích, čímž je zajištěna ochrana investic již vložených do výstavby těchto infrastruktur, a implementace nových IP technologií v souladu s potřebami zákazníka.

20 The Leader in Real-time Communications 20 The Leader in Real-time Communications 20 A New Way to Communicate Závěr Děkuji za Vaši pozornost


Stáhnout ppt "RNP:lss/pptSENbusdev072302 Nové trendy v komunikacích pro oblast Státní správy Jan Kodad, Enterprise Technical Services."

Podobné prezentace


Reklamy Google