Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMatouš Bartoš
1
Fly týmy Cyklo Patria Direct Jizerská 50
2
Základní informace Cílem projektu bylo zvyšování povědomí o letním cyklistickém závodě Jizerská 50: motivace oslovených k účasti v závodě návštěvě webových stránek www.jiz50.cz komunikace headlinu „Závod, co má zvuk “ 2 promo týmy: 1 promotér a 1 hosteska v brandovaných cyklistických dresech 18 promo dní duben –červen 2007
3
Základní informace Tým během akce nabízel projíždějícím občerstvení v podobě Tatranky nebo nealkoholického piva Birell a zároveň připevňoval na kolo speciální startovní číslo, které opravňovalo k získání dárku při registraci v místě konání závodu Dárek si během registrace vyzvedlo přes 50 závodníků
4
Kostýmy promotérů
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.