Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilPavel Toman
1
Tisk jako marketingový nástroj Mgr. Pavel Brabec prezident AČRA MK Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Print Forum 9.6.2011, Svaz polygrafických podnikatelů
2
založena: březen 1992 2011: 47 členů kumulovaný obrat: 1.47 mld Kč (odhad) člen, partner: ČMS, Rada pro reklamu, AK RPR, POPAI ČR, Anopress IT, MaFra, OSPAP, Europapier, Česká Unigrafie, MF, Český rozhlas, Česká televize, ČEZ, MPO ČR, MV ČR, HK ČR, Médea Group a další... Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace
3
...“Tisk je nejstarší a nejrozvětvenější prostředek masové informace“... Všeobecná encyklopedie Diderot Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace
4
Tištěná média – důležitý komunikační nástroj Tisk jako nástroj komunikace Tisk v média mixu reklamních a komunikačních agentur Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace
5
Reklamní agentura v ČR v průměru realizuje: 60% ATL 40% BTL, od roku 1996 tendence Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace
6
Reklamní trh v USA: ATL: 30% BTL: 70% Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace
7
určení cílové skupiny přizpůsobení textu a vizualizace inzerátu Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Ukázka kreativity:
8
Ukázka kreativity: Arcor Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace
9
Výhody tisku (jako nástroje komunikace): fyzická podstata média, feeling,... trvalejší působení díky přímému fyzickému kontaktu, emoce... Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace
10
složitá technologie časová náročnost vysoké náklady Nevýhody tisku: Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace
11
Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Příklad: ČR 2010, reklamní letáky více než 370 letáků na obyvatele/rok v roce 2009: dtto objem nákladu distribuce a tisku: 8-10 mld. Kč zdroj: Mediar.cz
12
Agentury AČRA MK, kumulovaný obrat (odhad): 1.47 mld. Kč 0.59 mld. Kč = BTL 0.18 – 0.29 mld. Kč = tisková produkce Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace
13
Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace ?
14
Ukázky reklam: Tide
15
Přeji Vám abyste byli vždy vidět Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace
16
Ukázky reklam: Tide2
17
Děkuji za pozornost Mgr. Pavel Brabec Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace 9. června 2011
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.