Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilLudmila Navrátilová
1
Michal Vondráček, Pavla Zadáková
2
Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost
3
Propagace Brožury, letáky, propagační materiály, katalogy Média (tisk, rozhlas, televize, internet) Osobní styk Sponzorské dary
4
Reklama Placená forma propagace výrobku, služeb či myšlenek, zprostředkovaná obvykle reklamní agenturou s využitím placeného prostoru v médiích a na plakátovacích plochách Plní 3 základní funkce: informační, přesvědčovací, připomínací Zaměření na neopakovatelnost zážitku, výjimečnost služeb http://www.youtube.com/watch?v=os4k8_M0b74
5
Zkušenosti Zkušenosti budou stimulovat turisty k návštěvám již navštívených destinací v minulosti, se kterými byli spokojeni Spotřebitelé mají stále více zkušeností s cestováním a tím i přesnější představu o svých potřebách a právech – více pozornosti tedy věnují kvalitě služeb, zejména ve vztahu k jejich cenám
6
Módnost Stále více mladých lidí preferuje cestování spojené s aktivním odpočinkem a zábavou Rostoucí význam manažerských a jiných komerčních pobytů v lázních Rostoucí obliba tzv. prodloužených víkendů Zvyšuje se zájem o „wellness“ produkty, agroturistiku a zimní dovolené u moře
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.