Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilBlanka Štěpánková
1
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Suggesting Settlements 06C19 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníSrpen 2012 – červen 2013 Ročník/věková kategorie3.r., 17-18 let Vyučovací předmět/klíčová slova Dissatisfied, responsibility, acknowledge, correct, settlement, compensate, replace, grant a discount, damages, settle the matter, interfere. Anotace V tomto studijním materiálu se zabýváme problematikou náhrady škody jak z pozice poškozeného, tak ze strany obchodního partnera, jehož chybou problém vznikl.
2
If you received a letter of complaint, it is clear that something in the delivery of the goods went wrong and your business partner is dissatisfied.
3
If the complaint is justified acknowledge the responsibility Investigate the matter put the problem right as soon as possible If you think you know how the thing can be corrected suggest a solution
4
We are willing to compensate you in full. Jsme ochotni Vám ztrátu plně uhradit.
5
We are prepared to replace the damaged goods. Jsme ochotni Vám plně nahradit poškozené zboží.
6
We appreciate your offer to keep the goods and are ready to grant you a discount of 3 %. Rádi přijímáme Vaši nabídku ponechat si zboží a jsme ochotni Vám poskytnout 3 % slevu.
7
If you are in the position of a partner claiming a requirement you can ask to reduce the price to replace the damaged articles to replace the whole consignment
8
In view of these facts we claim from you damages to the amount of $450. Vzhledem k těmto skutečnostem od Vás žádáme náhradu ve výši $450.
9
In view of these facts we would prefer replacement of the consignment in full. Vzhledem k těmto skutečnostem bychom dali přednost výměně celé zásilky.
10
We apologize for this trouble and hope it will not interfere with our good relations. Omlouváme se za tuto potíž a doufáme, že nenaruší naše dobré vztahy.
11
We thank you for the cooperation and hope that the matter is now settled to your full satisfaction. Děkujeme Vám za Vaši spolupráci a doufáme, že záležitost je nyní urovnána k Vaší plné spokojenosti.
12
ASHLEY, A. A Handbook of Commercial Correspondence. Oxford: Oxford University Press., 1992. ISBN 0 19 457206 4. s. 153 – 156. PYTELKA, J. Angličtina pro ekonomické studijní obory. Praha: SPN, 1996. ISBN: 80-04-25867-0. s. 103 – 104.
13
THANK YOU FOR YOUR ATTENTION. Ladislava Pechová ladislava.pechova@oa-poruba.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.