Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %
2
Relevantní návštěvnost
Konverzní poměr
3
Pan Hazardér
4
Pani Opatrná Paní Opatrná
6
Case study Hudy.cz: Jak jsme zvýšili konverzní poměr o 21 %
Jak na to: Case study Hudy.cz: Jak jsme zvýšili konverzní poměr o 21 %
7
Chci, aby více lidí, kteří navštívili web, u nás nakoupilo
8
Nízká složitost implementace Nízká složitost implementace
Vysoký přínos Nízká složitost implementace Nízká složitost implementace Nízký přínos
9
Priorita č. 1: Stránka kategorie Problémy s výběrem sortimentu
11
Priorita č. 2: Detail produktu Nízká vizuální priorita důležitých prvků, které mají navést návštěvníka k nákupu
13
Priorita č. 3 – Objednávkový proces Zvýšit průchodnost objednávkového procesu
15
A) Kč B) Kč C) Kč D) Kč
16
Pan Hazardér zvýší pravděpodobnost úspěchu.
Paní Opatrná eliminuje riziko negativního dopadu. Možnost více investovat do kampaní. Možnost poznat vaší cílovou skupinu.
17
Pan/Paní Řídící
18
Děkuji za pozornost Veronika Rojkovičová
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.