Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilŽaneta Jandová
1
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, 335 01 Nepomuk, www.stredniskolaoselce.cz Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/34.0801 Název: Modernizace výuky všeobecných a odborných předmětů Název sady: Výrazy, funkce, rovnice Číslo DUMu: VY_42_INOVACE_22_08 Název DUMu: ROZKLAD TROJČLENU NA SOUČIN Pro obor vzdělávání: 82-51-L/01 Uměleckořemeslné zpracování kovu 82-51-L/02 Uměleckořemeslné zpracování dřeva Předmět: Matematika Ročník: první Autor: Pavel Vacík Datum: 08.09.2012
2
Vzorce lze použít také v opačném směru, tento postup nazýváme rozklad mnohočlenu. Rozkladem mnohočlenu rozumíme vyjádření daného mnohočlenu jako součinu jednodušších, většinou již dále nerozložitelných, mnohočlenů. Ještě musíme ověřit, jestli vychází i prostřední člen: Závěr:
3
Ověření prostředního členu: Závěr:
5
Příklady na procvičení
6
Zdroj materiálů: Není –li uvedeno jinak, je autorem tohoto materiálu a všech jeho částí, autor uvedený na titulním snímku.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.