Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAgáta Nováková
1
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA0509 17. 2. 2005 Mgr. Monika Všetulová
2
Plán tutoriálu ČASOVÝ PLÁN 30 min. seznámení s kurzem (Všetulová) 30 min. seznámení se studijním prostředí v LMS (Nocar) OBSAH tutoriálu Seznámení s realizačním pracovištěm Představení kurzu Studijní prostředí v LMS Barborka
3
Představení CDV UP Vznik v roce 1996. Součást Informačního centra UP v Olomouci. Součást Národní sítě distančního vzdělávání ČR.Národní sítě distančního vzdělávání ČR Vytváříme koncepci celoživotního vzdělávání na UP, s důrazem na distanční metody výuky. Organizujeme a metodicky řídíme přípravu studijních opor pro DiV. Zabezpečujeme odbornou přípravu realizátorů DiV pro potřebu UP i dalších vzdělávacích institucí v celé ČR.
4
Klíčové aktivity CDV UP Kurzy (Distanční minimum) Semináře Principy a standardy v DiV Nástroje pro podporu distančního studia Pedagog v DiV Multimédia a Internet v DiV Efektivní studium Koordinace projektů na mezinárodní (ELCIT, LILIPUT) i univerzitní úrovni Publikační činnost v oblasti DiV, metodická úprava textů, odborné recenze Konference Ministerstva vnitra ČR Více na www.cdiv.upol.czwww.cdiv.upol.cz
5
Cíl kurzu Poskytnout účastníkům v co nejkratším čase ucelený soubor v praxi využitelných informací o distančním vzdělávání (DiV) prostřednictvím nejnovějších technologií!
6
Přínos pro Vás Pouze v tomto kurzu můžete získat nejen znalosti, ale i dovednosti – o DiV nejen „uslyšíte“, ale osobně si jej vyzkoušíte. Seznámíte se s účastníky DiV - na vlastní kůži prožijete roli studujícího, připravíme Vás pro práci tutora, autora i metodika distančních textů! Veškeré poznatky jsou naprosto aktuální! Nezůstáváme u tradiční formy DiV, ale pracujeme on-line!
7
Naučíte se definovat DiV, popsat jeho systém a organizaci, specifikovat odlišnosti DiV od prezenční a kombinované formy vzdělávání, aktivně používat terminologii DiV a e-learningu, charakterizovat e-learning a jeho postavení v DiV, vykonávat roli tutora, psát studijní texty pro DiV, připravit projekt kurzu v DiV k akreditaci.
8
Obsah kurzu Úvod do DiV Akreditace v DiV Tutor DiV Studijní texty v DiV E-learning v DiV 1. modul 2. modul 3. modul 4. modul 5. modul
9
Organizace kurzu Registrace Podpis smlouvy Uhrazení poplatku Přihlášení StudiumVstupní tutoriál Samostudium Průběžný tutoriál Samostudium Průběžný tutoriál Závěrečný tutoriál MODUL 1,2 MODUL 3,4 Závěr kurzuOsvědčení
10
Organizace studia Studium celého kurzu Samostudium Elektronická komunikace Zpracování samostatných úkolů Účast na prezenčních setkáních/tutoriálech Konzultace s tutorem Zkouška 80% 20% Studium 1 modulu Samostudium Tutoriál Zpracování úkolu
11
Studijní materiály Tištěné studijní texty Multimédia Elektronická skripta
12
Elektronické výukové prostředí Studium probíhá v elektronickém výukovém prostředí LMS Barborka Studující získá nejen potřebné znalosti o tradiční i on-line formě DiV, ale i cenné praktické zkušenosti s reálnou aplikací e-learningu.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.