Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilKristina Veselá
1
Partnerská strategie Martin FANTA Manažer Partnerské Skupiny Microsoft Česká Republika
2
Obsah 1. Partnerská strategie Budovaní partnerského ekosystému Vzdělaváni partnerů 2. Distribuční modely Dle produktu Dle licenci 3. Systém partnerské podpory
3
1.) Partnerská strategie Priority na toto pololetí: 1. Získat pro spolupráci další SBSC partnery 2. Pomáhat SBSC partnerům se získáváním příslušných znalostí 3. Posun Gold&Certifikovaných partnerů k roli poradce pro prodej řešení 4. Budovat společné aliance se silnými partnery (HP; O2; Makro) a nabízet kompletní řešení pro SB zákazníky 5. Solution Partner Club pro partnery prodávající do MidMarketu 6. Maximalizace využití EU grantů (EUGA) 7. Vzdělávání partnerů (např. Seminář MapaBolestí pro partnerské obchodníky; paincz@microsoft.com ) paincz@microsoft.compaincz@microsoft.com
4
2.) Distribuční strategie Autorizovaní distributoři – software: FG eD’system; SWS; Tech Data FG eD’system; SWS; Tech Data C-OEM eD’system; SWS; Tech Data; BGS Levi C-OEM eD’system; SWS; Tech Data; BGS Levi Embedded Elbacom; Silica Embedded Elbacom; Silica Autorizovaní distributoři – hardware: Entertainment&Devices AT comp; BGS Levi Entertainment&Devices AT comp; BGS Leviwww.microsoft.com/cze/partners/contacts
5
3.) Systém partnerské podpory Microsoft Partner Leadership Team Partner account manažeři (PAM) Model regionálních PAMů Manažeři obchodních příležitostí Manažerka pro retailové řetězce Produktová předprodejní telefonická podpora (T-PTS)
6
© 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved. This presentation is for informational purposes only. Microsoft makes no warranties, express or implied, in this summary.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.