Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Informační systém: Getting Things Done

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Informační systém: Getting Things Done"— Transkript prezentace:

1 Informační systém: Getting Things Done
Vypracovali: Antonín Rykalský Jan Pukovský Lukáš Sirový Michal Gembík

2 Getting Things Done Metoda organizace práce
Metodu vytvořil americký kouč David Allen Řízení pracovního procesu Externí systém různých druhů seznamů

3 Pracovní proces Aby člověk mohl „úkol“ provést, musí nejprve vědět, co přesně znamená: ono všeobecné označení „práce“, vykonávat tuto práci. Kontrola nad pracovním procesem a přehled o něm se získá díky: 5 fázovému procesu řízení, modelu přirozeného plánování, úrovním soustředění.

4

5 Pět fází řízení pracovního procesu
Sesbírej Zpracuj Zorganizuj Zhodnoť Udělej

6 Funkce systému Evidence myšlenek Třídění myšlenek do kategorií
Další dělění na úkoly,projekty,někdy/možná Dělení úkolu na : ASAP Delegované Naplánované Udělané

7 Uživatelé(role) Administrátor Může mazat konta uživatelů
Přihlášený uživatel Eviduje si své úkoly a vše co se týče systému GTD. Host Možnost registrace a přihlášení

8 Datová analýza

9 Funkční analýza

10 Děkujeme za pozornost Tým č.3


Stáhnout ppt "Informační systém: Getting Things Done"

Podobné prezentace


Reklamy Google