Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Informační systém: Getting Things Done
Vypracovali: Antonín Rykalský Jan Pukovský Lukáš Sirový Michal Gembík
2
Getting Things Done Metoda organizace práce
Metodu vytvořil americký kouč David Allen Řízení pracovního procesu Externí systém různých druhů seznamů
3
Pracovní proces Aby člověk mohl „úkol“ provést, musí nejprve vědět, co přesně znamená: ono všeobecné označení „práce“, vykonávat tuto práci. Kontrola nad pracovním procesem a přehled o něm se získá díky: 5 fázovému procesu řízení, modelu přirozeného plánování, úrovním soustředění.
5
Pět fází řízení pracovního procesu
Sesbírej Zpracuj Zorganizuj Zhodnoť Udělej
6
Funkce systému Evidence myšlenek Třídění myšlenek do kategorií
Další dělění na úkoly,projekty,někdy/možná Dělení úkolu na : ASAP Delegované Naplánované Udělané
7
Uživatelé(role) Administrátor Může mazat konta uživatelů
Přihlášený uživatel Eviduje si své úkoly a vše co se týče systému GTD. Host Možnost registrace a přihlášení
8
Datová analýza
9
Funkční analýza
10
Děkujeme za pozornost Tým č.3
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.