Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
1 13.4.2015 K diskusi
2
2 13.4.2015 Rebranding
3
3 13.4.2015 Rebranding
4
4 13.4.2015 Vnímání značky Česká republika PozitivníNegativníAsociace PohádkováŠediváPraha Romantická, magickáUzavřenáUNESCO MalebnáVýchodní blokKulturní dědictví Příroda Starobylá, památky (ESP, PL) Venkovská (ESP) Dostupná (DE)Nudná (PL) Překvapující (ESP) Tolerantní (PL) Levná (IT)Xenofobní (IT)
5
5 13.4.2015 I. 17 regionů II. Marketingové skupiny III. Vybraná agentura IV. Kampaň DCR + příhraniční zdrojové trhy Marketingové kampaně v regionech
6
6 13.4.2015
7
7 13.4.2015 Propagace ČR: geografické hledisko Velmi vzdálené trhy: Austrálie, Sev./Již. Amerika, Čína, Indie apod. Česká republika Vzdálené trhy: Francie, V. Británie, Skandinávie, Španělsko Čechy Morava Praha Blízké trhy: Německo, Rakousko, Polsko Z/J/S/V/St Čechy J/V Morava Přeshraniční země, popř. DCR17 turistických regionů DCR40 turistických oblastí
8
8 13.4.2015 Mezinárodní veletrhy
9
9 13.4.2015 Veletržní stánek
10
1010 13.4.2015 Mgr. Marek Mráz Ředitel odboru strategie a marketingové komunikace Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism Vinohradská 46, 120 41 Praha 2 e-mail: mraz@czechtourism.cz www.czechtourism.com www.kudyznudy.cz www.czechtourism.cz Děkuji za pozornost a těším se na spolupráci!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.