Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMaxim Pospíšil
1
Budoucnost zákaznické péče je v Social Customer EcoSystému Pro Konferenci Call Centra 2014 www.brandembassy.com 27.listopadu 2014 by Brand Embassy Ltd.www.brandembassy.com By: Vit Horky
2
Nepřišel jsem zrušit call centra.
4
Můžete vstoupit. Zdroj: klm.com
5
Můžete si šáhnout. Zdroj: samsung.com
6
Social roste dvojnásobně. Zdroj: socialbakers.com
7
Mladí chtějí digitální péči. Zdroj: Brand Embassy
8
...ale nedostávají ji. App and games Relevant advertising Relevant content Timely customer care Zdroj: Brand Embassy
9
Budoucnost je v Social Customer Ecosystému
10
Sladká zákaznická spokojenost
11
Efektivní včelky
12
Efektivní včelky?
13
Efektivní včelky??
14
Chytré včelky > Chytrý úl
15
Inteligentní Workflow
16
Sladký med
17
Nektar. Hodně nektaru.
18
Vztah se zákazníkem se stává osobní a přátelský. Zdroj: Twitter.com
19
Vztah se zákazníkem se stává osobní a přátelský. Zdroj: Twitter.com
20
Agenti se stávají Zákaznickými advokáty. Zdroj: YouTube
21
Agenti se stávají Zákaznickými advokáty.
23
Bee happy! Vit Horky Co-founder & CEO horky@brandembassy.com www.brandembassy.com
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.