Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAnna marie Kučerová
1
Poznatky a zkušenosti z projektu CZ.04.1.03/3.2.15.1/0058 „Prohloubení manažerských dovedností řídicích pracovníků malých a středních podniků“ Jiří Vaněk
2
Opava 14. února 2008 Obsah: 1. Cíl a hlavní aktivity projektu 2. Průběh řešení 3. Splnění indikátorů a výsledků 4. Publicita 5. Hlavní problémy řešení
3
Opava 14. února 2008 1 Cíl projektu a hlavní aktivity Cíl projektu: doplnit manažerům, působícím MSP, znalosti o moderních metodách řízení a připravit je na zapojení jimi řízených podnikatelských jednotek do progresivních organizačních forem - klastrů. Hlavní aktivity: zpracování osnov jednotlivých kurzů; zpracování studijních opor v textové i elektronické podobě; výběr vhodných kandidátů z řad zainteresovaných uchazečů; výuka formou e-learningu; závěrečný hodnoticí seminář.
4
Opava 14. února 2008 2 Průběh řešení Doba realizace projektu : 2. 11. 2005 - 1. 11. 2007 Místo realizace: SU OPF Cílové skupiny: manažeři MSP z okresů MSK Partneři: HKoK, KHK MSK Tutoři: SU OPF, HKoK
5
Opava 14. února 2008 3 Splnění indikátorů a výsledků Ukazatel : 1.01.00.A „Počet podpořených osob-poskytovatelů služeb“ Předpoklad: 8Skutečnost: 21 Ukazatel : 1.05.00 A – "Počet podpořených organizací Předpoklad: 3Skutečnost: 3 Ukazatele: 1.05.00 A – "Počet podpořených osob – klientů služeb" ¨ a 1.05.32 A – "Počet podpořených osob v dalším vzdělávání" Předpoklad: 120 Skutečnost: 149 Výsledek: 2.08.00 A – Počet nově vytvořených/inovovaných kurzů s komponentou IT Předpoklad: 1Skutečnost: 1 Výsledek: 2.10.00 A – Počet nově vytvořených /inovovaných programů dalšího vzdělávání Předpoklad: 1Skutečnost: 1 Výsledek: 2.12.00 A – Počet vytvořených/inovovaných produktů Předpoklad: 6Skutečnost: 6
6
Opava 14. února 2008 4 Publikace Elektronické prezentace na Internetu Vizuální identifikace materiálů projektu Články v hromadných sdělovacích prostředcích
7
Opava 14. února 2008 4 Hlavní problémy řešení Pozdní podepsání smlouvy (posun harmonogramu prací) Změny indikátorů v průběhu projektu Výměny pracovníků na MŠMT v průběhu řešení Nejednotný výklad Příručky pro příjemce dotace Byrokratický přístup k doúčtování
8
Opava 14. února 2008 Děkuji pracovníkům rektorátu, zejména Ing. Považské a Ing. Podmolovi za záchranné akce „poslední instance“ a Vám za Vaši pozornost Kontaktní adresa: Ing. Jiří Vaněk, CSc. Ústav malého a středního podnikání SU OPF E-mail: jiri.vanek@opf.slu.czjiri.vanek@opf.slu.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.