Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMilan Macháček
1
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o. 11. 3. 2011
2
Sociální média Existence sociálních médií – Facebook, YouTube, Twitter Charakter komunikace Fenomén Facebook Dvojí způsob komunikace na Facebooku 1.Placená forma – PPC Kampaně 2.Neplacená forma – FB Pages, FB groups, FB profiles Tipy & triky & novinky 10 tipů pro firemní komunikaci na FB 10 věcí, kterých se v komunikaci na FB vyvarovat Novinky – FB places Obsah prezentace
3
Facebook, Twitter, YouTube, Flicker a další Sociální média = multi-platformy Specifika komunikace skrze sociální média Sociální média Dobrovolnost & zábava Relativně přesné zacílení Rychlost přenosu informací Přítomnost (personalizace) Kontrola kontaktu Kontrola obsahu Zpětná vazba Dostupnost
4
Fenomén Facebook: Dvojí způsob komunikace 1. Placená forma propagace na Facebooku PPC kampaně – platba za proklik, za zobrazené (shlédnutí) Cena za proklik - 0,4 – 15 Kč, průměrná cena v ČR 7,60 Kč Relativně 2. Neplacená forma komunikace FB stránky – zcela zdarma, ideální pro firemní komunikaci Skupiny – méně využívaná forma pro komunikaci – spíše zájmové skupiny FB profily
5
Placená forma – PPC kampaně
6
Neplacená forma komunikace Facebook pages 1.Co nesmí chybět na firemní FB page? 2.Co nesmí chybět na firemním webu?
7
Informace, zajímavý obsah, call-to-action prvky Co nesmí chybět na firemní FB stránce?
8
Aby byl přenos informací co nejrychlejší: Fan box, FB badge -„To se mi líbí“ a další Co nesmí chybět na firemním webu?
12
12 tipů pro firemní komunikaci na FB Jak komunikovat na FB 10 věcí, kterých se v komunikaci na FB vyvarovat Jak nekomunikovat na FB Novinky – FB places Geolokační služby – nový nastupující trend s marketingovým a obchodním potenciálem Tipy & triky & novinky
13
1.Bulvarizujte 2.Bavte 3.Nabídněte možnost sdílet (vtip a originalita) 4.Promlouvejte videi a obrázky 5.Otevřete vrátka do zákulisí 6.Nezajímavá témata nahraďte (i obor) 7.Nebojte se „doublovat“ 8.Nechte si poradit a ptejte se 9.Reagujte 10.Nemažte negativní komentáře – buďte za ně rádi 11.Buďte sdílní a rozmanití 12.Inspirujte se 10 tipů pro firemní komunikaci na FB
14
1.Mnoho příspěvků za den 2.Opakování stejného obsahu 3.Hádky s fanoušky 4.Mazání negativních komentářů 5.Zasílání mnoha příspěvků za sebou 6.Zasílání jednoho typu obsahu 7.„Bez komentáře a popisu“ 8.Nereagovat na komentáře 9.Reagovat se zpožděním 10.Nevyužívat FB landing page 10 věcí, kterých se v komunikaci vyvarovat
15
Geolokační služba Marketing destinace Rozvoj mobilních technologie (smartphone) Zatím nedostupné v ČR Facebook places
17
Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.