Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Modernizace trati Ústí nad Labem – Kadaň-Prunéřov a nový model dopravy

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Modernizace trati Ústí nad Labem – Kadaň-Prunéřov a nový model dopravy"— Transkript prezentace:

1 Modernizace trati Ústí nad Labem – Kadaň-Prunéřov a nový model dopravy
Zdeněk Fišr Střední průmyslová škola a Vyšší odborná škola Chomutov

2 Současný stav Mnoho odpudivých stanic a zastávek
Hlučné koleje, špatný stav infrastruktury Časté změny rychlosti » vyšší spotřeba energie Nevyhovující řízení a zabezpečení trati

3 Rekonstrukce stanic a zastávek
Ostrovní nástupiště s výškou 550 mm Varovné prvky, pásy pro nevidomé Bezbariérový přístup (výtahy, rampy) Příjemné a moderní prostředí V každé stanici i zastávce hlášení Ve stanicích rekonstrukce hlavních i dalších kolejí, instalace „štíhlých“ výhybek

4 Ústí nad Labem západ Řetenice

5 Duchcov Chomutov

6 Ostatní rekonstrukce „Štíhlé“ výhybky i v odbočkách
Celková modernizace mezistaničních úseků, možné zvýšení traťové rychlosti Omlazení trakčního vedení V budoucnu napájecí soustava 25 kV~ 50 Hz Nový přejezd v zast. Želenice n. B. Informační systém INISS, řízení z CDP Praha Zavedení ETCS a GSM-R

7 Provedení projektu NAD a odklony jsou okrajová řešení
Velká finanční náročnost » rozčlenění na mnoho etap Rekonstrukce by trvala řadu let V případě škrtů mají přednost nejhorší stanice, zastávky či úseky

8 Nový model dopravy Počítá se s elektrifikací úseků Kadaň-Prunéřov – Kadaň a Louka u Litvínova – Litvínov Osobní vlaky Děčín – Chomutov (- Kadaň) [U1] Do Kadaně zajíždí každý druhý spoj v prac. dny Posilové osobní vlaky Ústí n. L. – Teplice (- Litvínov) [U10], jezdí ve špičce pracovních dnů Posilové spěšné vlaky ve stávajícím rozsahu

9 Nový model dopravy Rychlíky Praha – Cheb jsou nezměněny
Zkrácení linek R Plzeň – Most a Os Cheb – Most [U2] do Jirkova a vazba na linku U1 Změny na navazujících linkách v Mostě Mnoho přípojů z Kadaně-Prunéřova do Kadaně [U16] a Klášterce n. O. [U2]

10 Závěr, použité zdroje Děkuji za pozornost!
Autor je k nalezení také na: Zdroje: Podklady pro nákresy stanic a trati: Google Earth, Mapy.cz Fotografie: Vlastní tvorba Nový model dopravy (současný stav): Jízdní řád 2014/2015 Děkuji za pozornost!


Stáhnout ppt "Modernizace trati Ústí nad Labem – Kadaň-Prunéřov a nový model dopravy"

Podobné prezentace


Reklamy Google