Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilPetra Matějková
1
Internet jako nástroj vlivu aneb kde jsme a co nás čeká Tom áš Jindř íš ek Konference Internet 3.12. 2008
2
Vliv? Peníze nebo nápad… Modré = Konvenční média Červené = Blogy
3
Konkurence přituhuje….
4
Program konference
6
Lze předpovědět vývoj?
8
Tradiční marketing PRODUKT BALENÍ DISTRIBUCE CRM REKLAMA SPOTŘEBITEL
9
Nový marketing PRODUKT BALENÍ DISTRIBUCE CRM REKLAMA SPOTŘEBITEL
10
ZNALOST ZVAŽOVÁNÍ LOAJALITA ZNOVA NÁKUPTEST Zásah tradiční komunikace značky na začátku „cesty zákazníka“ systematicky klesá
11
Internet „deformuje“ cestu zákazníka… … vytváří mikrozkušenosti
13
Nová teorie moci… „V minulosti jste byli, to co jste vlastnili. Nyní jste to, co sdílíte.“ Charles Leadbeater
14
Sdílení… AGENTURA SPOLEČNOST ZÁKAZNÍCI inovace & obsah naladění & ideje informace & vstupy LEPŠÍ ZNAČKY
15
Sociální sítě expandují… CelosvětověLatinská AmerikaAsieEvropaBlízký východ Růst sociálních sítí 2007/2008 (Unikátní návštěvníci) zdroj: comScore World Metrics
16
Český Facebook 2008 128.000 aktivních lidí 48% z ho použijí denně 173% nárůst od ledna
17
% spotřebitelů si myslí, že „Word of Mouth“ šířený přáteli je dobrý k…. Info o nových značkách Dodání důvěru ke značce Vyvolání akcePomoci rozhodnout, že značka je vhodná pro mě zdroj: Compose BMRB
19
Spolunakupování
20
Bude vše online? „Často peníze jak vydělat na internetu je poslat lidi pryč.“
21
Proč vás nemají rádi? Možná nikdo nechodí na tvůj web, protože je o tobě…
22
Zamazat si ruce technologií?
23
Použijte to co je stejné, jiná je myšlenka
24
Věci jsou i zadarmo…
25
„Inteligentní“ technologie
27
“Co a jak” & “Kdo a proč” Jaké stránky jsou nejnavštěvovanější? Jaké stránky mají chyby/poruchy? Co lidé hledají? Jak nás lidé našli? Jakou cestu lidé zvolili? Kdo se díval na produkt xyz? Proč to zákazník 123 nedokončil? Kdo se zajímá o produkt xyz? Kdo je náš skutečný zákazník? Kdo si skutečně něco zakoupí? Web Site Experience Customer Experience
28
Nehádejte: IBM newsletter Email verze 1 Email verze 4 Newsletter pro zdravotnické organizace CTR z 3% na 29% (průměr v odvětví 1.6- 8.7%) Jmenován cílovou skupinou jako nejúspěšnější e-marketingový program Brand tracking výsledky: ‘Top of mind’ povědomí nárůst z 22% na 41%.
29
Ne měření, ale změny vytváří zisk Problém –Vysoké výdaje na internetové kampaně –Neznámá hodnota potenciálních zákazníků z kampaně Cíl –Pochopit, jaká je „customer experience“ u on-line zákazníků Řešení –SAS for Customer Experience Analytics Přínos –300% ROI po 3 měsících –10-15% snížení nákladů na on-line media
30
Mikroblogy – případová studie
33
Nápad více než peníze - Domestos Domestos = nuda? Výzva!
34
Nápad více než peníze - Domestos Nápad! Nekonvenční řešení komplexní kampaně Najděte nejlepší toalety v Maďarsku
35
Nápad více než peníze - Domestos Výsledky Rozpočet menší než 400.000,- Kč Návštěvnost webu vzrostla 50x Word of Mouth - neměřitelné
36
Symptomy úspěchu transparentní jednoduché nalezitelné přesvědčivé odlišné
37
Být dobrý v byznysu je nejvíce fascinující druh umění Andy Warhol
38
Kontakt Tomáš Jindříšek OgilvyInteractive Managing Director mobil 724 105 416 tomas.jindrisek@ogilvyinteractive.cz tomas.jindrisek@ogilvyinteractive.cz tomas@jindrisek.com Praha 7, Přívozní 2a, 170 00 telefon 221 998 111 fax 221 998 778 www.ogilvyinteractive.cz www.ogilvyinteractive.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.