Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Budoucnost retailu? Pavlína Hajnová, Centers
3
Žijeme v zajetí vlastního světa …
4
Marně přemýšlím, jak se vyvíjí český retail
5
Nakupujete na internetu? V roce 2012 se tržby zvedly o 19% Nakupujete u Vietnamců? V roce 2012 78 % spotřebitelů nakupovalo u Vietnamských obchodníků
6
Nakupujete značky Čím více člověk vydělává, tím dále od ČR nakupuje Fenomén zahraničních nákupů
8
350 - 400 000 rostlinných druhů 20 000 jedlých rostlinných druhů 150 se doopravdy konzumuje 20 se významně zemědělsky zušlechťuje
10
Menší výživová hodnota Nutné zvyšovat množství Klesá rozmanitost zhoršuje se odolnost vůči škůdcům
11
Méně kvalitní zboží je nutné nakupovat častěji A co štěstí?
12
Dlouhověkost Německo - $ 500,07 Itálie - $ 260,11 Mali -$ 26,39Guatemala - $ 75,70 Týdenní spotřeba rodiny
13
Počet druhů potravy Dlouhověcí lidé – 150 druhů Evropan - 20
15
Spotřebitel, který tlačí na cenu..ale často si koupí ledacos předraženého (na splátky) Je velmi náchylný uvěřit tomu, čemu chce
16
Uvědomělý spotřebitel Zaměňuje: BIO, český výrobek, šetrný k životnímu prostředí Je velmi náchylný uvěřit tomu, čemu chce
17
Alternativy konzumu Nové marketingové směry
18
Alternativy konzumu recyklování a víc (výhonek) tlak na národní původ (sociální odpovědnost) otevřenost jako protipól reklamě ekologie (potraviny, oblečení, dovolené) reference (plánované zastarávaní) neplýtvám (nenakupuji…) opravuji
19
Jaké jsou trendy v ČR? Cena Tlak na národní původ kombinovaný s BIO Dobré reference
20
Kde jsou moji spotřebitelé? Kolik jim je? Jaké mají preference?
21
Loňské ozvěny
22
Děkuji za pozornost Pavlína Hajnová Centers Data
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.