Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJaromír Vacek
1
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/34.0236 Tematická oblast: marketing a management Autor: Ing. Iveta Kubistová Téma: Televizní reklama Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_MM_19_TELEVIZNI REKLAMA Datum tvorby: 31.7.2013 Klíčová slova: reklama, televize Anotace: materiál slouží k procvičení tématiky reklamy
2
TELEVIZNÍ REKLAMA
3
Výhoda: masový charakter, osloví velké množství diváků najednou Nevýhoda: velmi drahá
4
Co nejvíce zabírá v televizní reklamě? Zkuste vždy uvést konkrétní příklad. a) scény ze života b) svědectví známé osobnosti c) předváděcí reklamy (jak produkt funguje) d) řešení konkrétních problémů e) obchodní reklama na určitý prodejní řetězec f) novinky na trhu g) emocionální reklamy (láska, strach…)
5
Čím oslovuje Vás televizní reklama? Otevřená diskuse s vyučujícím a spolužáky.
6
Zdroje: Vlastní zdroje autorky Karlíček Miroslav a kol., Základy marketingu, Grada 2013, ISBN: 978 - 80 - 247 - 4208 - 3
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.