Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilDavid Tobiška
1
Násobení číslem 2 Hlavolam Doplňovačka Procvičování Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 43
2
Vypočítej a vylušti tajenku 2∙3 = 2∙5 = 6∙2 = 2∙8 = 9∙2 = 2∙7 = 2∙1 = 4∙2 = 2∙2 = Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 43 ∙ 14 D 10 A 18 A 2 N 8 Í 6 Z 4 K 16 R 12 H
3
Doplň správné slovo do textu Zahradník_______(2∙5)sekeru a ________(2∙8) Goliášovi jeho obrovské __________(6∙2) a potom společně se synkem tahali _______(7∙2), aby mu podřízli jeho dřevnatou ________(2∙9). Ale ouha! Jen ji________(0∙2), kedluben ________(2∙10) na zem jako nějaký těžký sud a ________ (1∙2) rovnou na____________(2∙2). 16 = osekal,12 = lupeny, 10 = vzal, 18 = nohu, 14 = pilu, 0 = dořízli, 20 = žuchnul, 4 = maminku, 2 = valil se Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 43
4
Procvičování: Vyřeš slovní úlohu: Tomáš má 5 autíček a Libor jich má 2krát více. Kolik autíček má Libor? Vypočítej :____________ Odpověď: ________________ _______________________ Kolik mají dohromady? Vypočítej :_______________ Odpověď: ________________ _______________________ Vybarvi násobky 2 zeleně a ostatní číslice modře. Doplň řadu násobků čísla 2: 0, 2,__, 6,__,__, 12, 14, 16, __, 20 Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 43
5
Použitá literatura: Zdeněk Svěrák: Radovanovy radovánky – Jak vyzrát na motýly a další příhody, Fragment, 2008 Obrázek z klipartu nebo vlastní tvorba Tento výukový materiál vznikl v rámci projektu „Moderní škola“, reg. č. CZ.1.07/1.4.00/21.0345, který je realizován v rámci OP VK a financován ze zdrojů Strukturálních fondů EU (ESF) a ze státního rozpočtu ČR Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 43
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.