Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAlžběta Mašková
1
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda 230 277 01 Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0975 Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků středních škol Předmět: Matematika Téma: Celá čísla - procvičování Název materiálu: Výuková prezentace Autor: Ing. Lenka Liederhausová Ověřeno ve výuce dne:8. 10. 2012/ č. hodiny 5 Třída: 1. DK/ 11 žáků Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám VY_42_INOVACE_M.1.04
3
100 200 300 500 300 500 Pojem celá čísla Odčítání, sčítáníNásobení, dělení kombinace
4
Seřaď čísla od nejmenšího po největší -4 -8 2 0 6 -1 -5 Správná odpověď: -8 -5 -4 -1 0 2 6
5
Uveď alespoň 3příklady využití celých čísel v praxi. Teplota vzduchu Stav vody na řece Stav konta v bance
6
Jaký rozdíl je mezi čísly -100 a +100. 200
7
Vysvětli proč musí být absolutní hodnota jakéhokoliv čísla kladná? Absolutní hodnota je vzdálenost čísla od počátku a vzdálenost nikdy nemůže být záporná.
8
Vypočítej : -4 +(-5) +(-1) -10
9
Vypočítej : 4 – 5 + 8 - 10 -3
10
Vypočítej : -4 -(-5) +(-1) – 8 + 1 -7
11
Vypočítej : 1 – ( -1 + 3) -5 +8 -2 0
12
Vypočítej : 3. (-4) -12
13
Vypočítej : -5. 5. (-4) 100
14
Vypočítej : -6.(-8) : (-4). 0 0
15
Vypočítej : 5. (-4). (-5) : (-10). (-1) 10
16
Vypočítej : 2. (-4) + (-2) -10
17
Vypočítej : 10 – 2. (-4) + 2 20
18
Vypočítej : -5. (-4) – (-3). (-5) + 1 6
19
Vypočítej : -10 + (-2) – 5. (-3). (-1) + 2 -25
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.