Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVojtěch Moravec
1
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com
2
PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování celkového stavu kampaní
3
Vnitřní audit Vzájemná kontrola kampaní nebo jejich částí
4
AdWords, Sklik Jeden audit funguje na oba systémy
5
Nejčastější chyby Neznalost Nedostatek zdrojů
6
Kampaně by měly kopírovat strukturu webu či nabídky Brand odděleně (!) Speciální nabídky a akce odděleně Velké množství sestav s několika málo slovy Špatná struktura účtu
7
Je třeba oddělovat kampaně ve vyhledávání a v obsahové síti Lepší optimalizace, lepší výsledky Lepší reporting Neoddělené vyhledávání a obsah
8
Úpravy textů Vypínání neúspěšných textů Přidávání nových klíčových slov Přidávání nových typů shody Úpravy cen podle dnů Spouštění reklam jen v určitých hodinách Statisticky významná data! Neoptimalizujete kampaně
9
Zpočátku alespoň 3 varianty Nastavit kampaň na rovnoměrné střídání reklam Hlídat výsledky Ponechat nejlepší inzerát Testovat i dále, sledovat historii Netestujete inzeráty
10
V každé sestavě by mělo být několik málo velmi příbuzných slov K těmto slovům je třeba napsat texty reklam a slova použít hlavně v titulku a prvním řádku V inzerátech je možné použít tu nejrelevantnější cílovou stránku CTR poroste Mnoho slov v jedné sestavě
11
Malá souvislost slov, reklamy a cílové stránky Spouštěcí slovo – slovo v inzerátu – slovo v nadpisu na stránce Slovo v titulku inzerátu = výrazně vyšší CTR
12
Volnou shodu je třeba používat tehdy, když víte, proč to děláte Např. když opravdu vydělává Typicky při startu kampaně (a poté v přehledu slov zjistit, co lidé opravdu hledají) Bezdůvodné používání volné shody
13
Vylučující shoda brání zobrazení na nerelevantní slova Jejím použitím lze výrazně ušetřit Analýza potřebnosti v každé sestavě Žádná vylučující shoda
14
Stránka, na kterou vede odkaz z PPC reklamy Stránka musí být konverzní Musí nabízet to, co inzeruje reklama Musí to nabízet přesvědčivě Cílovou stránku upravujte a testujte! Zapomínáte na cílovou stránku
15
Admin přístup je základ! Měli byste být vlastníky účtu, ne pouze uživatelé s právem k prohlížení Přístup k reálným datům Žádné problémy při opouštění či změně agentury Nemáte administrátorský přístup
16
Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.