Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJiří Horák
1
Člověk a příroda Přírodopis Biologie člověka Oběhová soustava – námaha a tepová frekvence VY_52_INOVACE_30 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval: Roman Rozkošný, 08 - 2011 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
2
Anotace: Předmět: Přírodopis Ročník: 8. Využití materiálu: praktické cvičení Forma výuky: prezentace v programu PowerPoint Pomůcky: počítač, interaktivní tabule Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
3
Téma: Námaha a tepová frekvence Úkol: Zjisti souvislost tepové frekvence s fyzickou námahou. Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
4
Postup: 1. Změř svoji „minutovou“ tepovou frekvenci v klidu. 2. Udělej 20 dřepů a 5x výskok na žebřiny, znovu změř svou tepovou frekvenci. (= 1. zátěž) 3. Nyní 2x 20 dřepů a 2 kolečka kolem tělocvičny, změř tepovou frekvenci. (= 2. zátěž) 4. Nakonec 10x přeběhni tělocvičnu a naposled změř tep po námaze. (= 3. zátěž) 5. Po třech 5-ti minutových intervalech opakovaně změř tep a zjisti, zda se ustálil na „klidové“ hodnotě. Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
5
Postupně doplňuj tabulku naměřenými hodnotami: Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
6
Závěr: (doplň) Podle zjištěných hodnot lze usoudit, že zátěž má – nemá má – nemá vliv na tepovou frekvenci a oběhovou soustavu člověka. Po 15-ti min. v klidu po zátěži, byla moje tepová frekvence ……..tepů/min.
7
Citace: http://office.microsoft.com http://office.microsoft.com Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.