Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody
B_EM Pavel VŠFS
2
Co nás čeká 1 Historie 2 Metody doručování reklamy 3 Platební systémy 4 Benefity internetové reklamy 5 Nevýhody a rizika online reklamy 6 Omezení a regulace
3
Odpověď zobrazíme Po komerční přestávce
Rozcvička Co byl první komerční banner a kde byl umístěn? Odpověď zobrazíme Po komerční přestávce
4
TOP Superbowl ADS
5
OdpověĎ 1. banner – Hotwired.com – Online Wired Mag
Byl to podle vás první klikací banner? Domácí úkol Prohledejte web, zda je výše zobrazená reklama první klikací reklamou. Pošlete odpověď do Google Docs,jejiž odkaz najdete ve školním u.
6
Media typy v ČR
7
Česká internetová reklama
SPIR odhaduje, že objem internetové reklamy loni dosáhl 11 miliard Kč a na celkových investicích do médií se podílel 17 %.
8
Internet & MOBILní Revenue
9
2.1. Metody doručení 2.1 Display advertising
2.1.1 Web bannerová reklama 2.1.2 Textové reklamy 2.2 Search Engine Marketing (SEM) 2.2.1 Search Engine Optimization (SEO) 2.2.2 Sponsorované hledání 2.3 Social media marketing 2.4 Mobilní reklama 2.5 marketing 2.6 Online inzerce 2.7 Adware 2.8 Affiliate Marketing
10
2.1.1 Web banner advertising
Frame ad (traditional banner) Pop-ups/pop-unders Floating ad Expanding ad Trick banners Interstitial ads
11
2.1.1 Web bannerová reklama Rámečková reklama (a.k.a. tradiční banner) Spravuje IAB
12
2.1.2 Textová reklama Zrozena jako inzerce Dříve CPM Nyní hlavně CPC A dokonce jako CPA Trip Advisor Google AdSense FB, TW LinkedIN
13
Linked In
14
Linked In
15
Linked In
16
Linked In
17
2.2 Search Engine Marketing
2.2.1 Search Engine Optimization (SEO) Three pillars of SEO: Content, Links and Social Media SEM Sponsored search > Sponsored stories
18
Historie display reklamy
2.3 Social media marketing Formáty – text, images, video, příběhy (stories)
19
Nové trendy v reklamě 2.4 Mobilní Reklama Premium SMS / MMS
Location based services 2.5 ový Marketing Efektivní rozesílka ů remarketing 2.6 Online inzertní servery 2.7 Adware Dobré nebo špatné 2.8 Affiliate Marketing
20
3 Platební metody 3.1 CPM (Cost Per Mille) 3.2 CPC (Cost Per Click) 3.4 Fixed cost / CPA
21
4 Výhody online reklamy v porovnání s jinými
4.1 Náklady 4.2 Měřitelnost 4.3 Formátování 4.4 Cílení 4.5 Pokrytí 4.6 Rychlost
22
5 Nevýhody I. 5.1 Bannerová slepota 5.2 Podvod na zadavatele
ClickFraud, Click Farms 5.3 Technologická různorodost 5.3.1 Heterogení zobrazovácí klienti comScore 2012 study zjistila, že 32% reklam nejsou“in-view” 5.3.2 Ad-blocking 5.3.3 Anti-targeting technologie
23
5 Nevýhody II. 5.4 Soukromí 5.5 Důvěra v zadavatele 5.6 Spam
Phishing, Nigerian Scam Kliknutí na reklamu vede 182x spíše k instalaci viru než sledování P 5.6 Spam
24
6 RegulaCE 6.1 Soukromí a ochrana osobních údajů 6.2 Opt-In / Opt-out
European Union's "Privacy and Electronic Communications Directive” The United States has specific restrictions on online tracking of children in the Children's Online Privacy Protection Act (COPPA) 6.2 Opt-In / Opt-out Regulation for SMS y
25
Budoucnost online reklamy?
26
Pepsi Challenge
27
Pepsi Challenge
28
Díky
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.