Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová 3.12.2008.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová 3.12.2008."— Transkript prezentace:

1 Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová 3.12.2008

2 Nepodléhejme iluzím Internet je výjimečné médium pro komunikaci, zábavu a prezentaci Přestože existuje obrovské množství aplikací pro zábavu jako je video a networking většinu nepovažují uživatelé za důležité Hlavní funkce je pro ně totiž stále VELMI JEDNODUCHÁ !

3 Výzkum Gartner 2008 Hlavní důvod k využívání internetu je e- mail a získávání informací Napříč geografickými a demografickými segmenty se tento přístup téměř neliší Na třetím místě je on-line bankovnictví Nové aplikace jsou využívány mladými mezi 13 a 18 lety

4 Hlavní důvody používání internetu

5 Všichni versus 13 až 18

6 „Trickle Down“ Internet Phenomenum

7 Obrácený pohled Internet je nejen příležitost, ale i hrozba Mnohé firmy a hlavně instituce veřejné správy mohou hodně ztratit Tenká linie mezi veřejnou a soukromou prezentací mizí – Facebook, LinkedIn Podniky a organizace potřebují silnější ochranu ale i větší imunitu vůči útokům Negativní události jsou rychlejší, šíří se a na webu způsobí velké škody

8 Nevíme, jak na to Většina firem a institucí neumí využít možností internetu natož čelit hrozbám Používáte internet reputation management? Jaká je vaše současná reputace na internetu a víte, jak ji měřit? Jaké kroky jsou součástí vašeho krizového scénáře při šíření negativní informace na internetu? Kdo je zodpovědný za řízení reputace na internetu?

9 Existují i výjimky Potřeba zapojit jednotlivce Silná konkurence s pevnější vazbou na stranu Menší přístup k tradičním komunikačním kanálům a médiím kampaň Baracka Obamy

10 Jak na to Dřívější kampaně využívaly jen portálová řešení Nové nástroje web 2.0 3 sítě - osobní – více než milion dobrovolníků - finanční – zaměřená na fundraising - myšlenková – odpovědi na otázky, reakce

11 Různé Web 2.0 komponenty

12 Řízený přístup ne pouhé linky 16 oficiálních sociálních sítí každý link musel sloužit cílům kampaně cílený sběr kontaktních údajů a názorů možných voličů nasazení, snaha zapojit každého nestačí mít k dispozici technologie

13 Síť příznivců

14 Nový přístup

15 Nové technologie oslovení nových trhů a zákazníků lepší prezentaci výrobků a služeb přímou komunikaci s jednotlivcem – zákazníkem, občanem, voličem efektivní sběr informací a názorů proces je třeba řídit – ne jen chaoticky umísťovat informace na internet

16 Proč se to povedlo Obamovi Kevin Malover, first CIO kampaně : „Openness is the key to making these types of innovative relationships work“

17 Děkuji za pozornost dana.berova@gartner.com


Stáhnout ppt "Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová 3.12.2008."

Podobné prezentace


Reklamy Google